تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10032.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت تکذیب کرد: اپ‌های اندرویدی به ایکس باکس نمی‌آیند

زیرسیستم اندروید در مایکروسافت استور اخیرا پشتیبانی از ایکس باکس را اضافه کرده و همین مسئله باعث شده شایعاتی درباره آمدن اپلیکیشن‌ها و حتی بازی‌های اندرویدی به ایکس باکس مطرح شود. با این حال، مایکروسافت ...

زیرسیستم اندروید در مایکروسافت استور اخیرا پشتیبانی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - از ایکس باکس را اضافه کرده و همین مسئله باعث شده شایعاتی درباره آمدن اپلیکیشن‌ها و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - حتی بازی‌های اندرویدی به ایکس باکس مطرح شود. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - با این حال، مایکروسافت این اتفاق را تکذیب کرده است.

اخیرا مشاهده شده بود که زیرسیستم اندروید برای ویندوز ۱۱ که قرار است اپلیکیشن‌های اندروید را به ویندوز بیاورد، از ایکس باکس هم پشتیبانی می‌کند. همین مسئله موجب شد عده‌ای تصور - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - کنند که مایکروسافت می‌خواهد اپلیکیشن‌ها و شاید بازی‌های اندرویدی را به کنسول‌های ایکس باکس بیاورد. با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - این حال، سخنگوی مایکروسافت تایید کرده که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای آوردن زیرسیستم اندروید ویندوز ۱۱ به ایکس باکس وجود ندارد.

اگرچه وب‌سایت‌های بسیاری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - از این ایده استقبال کرده بودند و با هیجان درباره آن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - صحبت می‌کردند، اما حداقل فعلا نباید منتظر چنین قابلیتی باشیم.اما آیا در آینده این امکان وجود دارد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - که پشتیبانی از زیرسیستم اندروید به ایکس باکس اضافه شود؟ فعلا نمی‌توان با قطعیت چیزی گفت. اگر تجربه اندروید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - روی ویندوز موفقیت‌آمیز باشد، شاید مایکروسافت این ایده را در ایکس باکس هم پیاده‌سازی کند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان

اپلیکیشن‌های اندرویدی معمولا با اندازه نمایشگر تبلت‌ها مشکل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - دارند و این ایراد برای نمایشگر تلویزیون‌ها دوچندان می‌شود. در حوزه بازی‌ها هم بعید به نظر می‌رسد که بازی‌های اندرویدی به یک‌باره از ایکس باکس پشتیبانی کنند و امکان اجرا شدن روی این پلتفرم را داشته باشند.

بازی‌های اندرویدی برای آمدن به ایکس باکس باید تغییرات زیادی پیدا کنند تا APIهای ایکس باکس لایو را در بر بگیرند. ولی سوال این است که چرا مایکروسافت باید به بازی‌های اندرویدی خارج از ایکس باکس لایو اجازه ورود به کنسول‌های ایکس باکس را بدهد، آن هم در حالی که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - کل پلتفرم این شرکت توسط فروش نرم‌افزار هدایت می‌شود؟

استور مایکروسافت پیش‌تر هم به اشتباه اعلام کرده بود که برخی اپلیکیشن‌های ویندوزی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - از ایکس باکس پشتیبانی می‌کنند در حالی که در واقعیت چنین نبود. پس دفعه بعدی بهتر است خیلی زود هیجان‌زده نشویم و منتظر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریمان استان خراسان - تایید رسمی بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone