تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10046.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نوا ۹ احتمالا اول مهرماه با چیپ اسنپدراگون ۷۷۸ معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد هواوی اول مهرماه به صورت رسمی از سری نوا ۹ رونمایی خواهد کرد و عرضه این گوشی‌ها از ۷ مهر آغاز خواهد شد. همچنین گوشی‌های این خانواده احتمالا از پردازنده اسنپدراگون شرکت ...

به نظر - تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می‌رسد هواوی اول مهرماه به صورت رسمی از سری نوا ۹ رونمایی خواهد کرد و عرضه این گوشی‌ها از ۷ مهر آغاز خواهد شد. همچنین گوشی‌های این خانواده احتمالا از پردازنده اسنپدراگون شرکت کوالکام بهره می‌برند.

یک افشاگر در شبکه اجتماعی چینی ویبو ضمن اعلام زمان معرفی و عرضه سری نوا ۹ اعلام کرد نسخه استاندارد این گوشی به پردازنده - تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اسنپدراگون ۷۷۸ شرکت کوالکام مجهز خواهد بود. هر چند این پردازنده از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند اما به دلیل - تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - محدودیت‌های فعلی شرکت چینی احتمالا نسخه 4G آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل

چیپ اسنپدراگون ۷۷۸ با استفاده از فرآیند پیشرفته ۶ نانومتری ساخته شده است و گفته می‌شود پردازنده Kyro ۶۷۰ و پردازنده گرافیکی Adreno 642L آن ۴۰ درصد عملکرد بهتر ارائه می‌کند. همچنین این چیپ از نظر هوش مصنوعی، به - تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نسل ششم موتور هوش مصنوعی با پردازنده هگزاگون ۷۷۰ کوالکام مجهز است.

هواوی نوا ۹ پرو گوشی - تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هوشمند پرچمدار آینده شرکت چینی محسوب می‌شود که پیش از این برخی مشخصات مهم آن افشا شده است. در گزارش‌های قبلی مشخص شده بود مدل پرو این سری از یک نمایشگر بزرگ به همراه روزنه دوربین سلفی قرص شکل در - تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گوشه سمت چپ بالا با دو دوربین سلفی بهره می‌برد. دوربین پنل پشتی روی یک برآمدگی بسیار بزرگ قرار گرفته است که دوربین اصلی آن در بخش بالا و سایر دوربین‌ها به همراه یک فلش LED در حلقه پایینی قرار دارند.

علاوه بر این طبق شواهد ارائه شده از سوی پایگاه داده ۳C گفته می‌شود که هواوی نوا ۹ پرو از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و برای اولین - تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بار از شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. از سویی دیگر نسخه استاندارد با فناوری شارژ سریع - تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ۶۶ وات همراه است. همچنین گفته می‌شود که نوا ۹ پرو به همراه سیستم عامل جدید هارمونی ۲.۱ روانه بازار - تعمیرات یخچال سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خواهد شد که در مقایسه با نسل قبل خود دارای ویژگی‌های جدیدی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone