تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10043.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید کابل لایتنینگ OMG مجهز به تراشه مخفی رمزعبور را به سرقت می‌برد[تماشا کنید]

محقق حوزه امنیت موفق به توسعه نسل جدید کابل لایتنینگ با نام OMG شده که کاملا شبیه کابل‌های معمولی است و با استفاده از تراشه‌ای مخفی می‌تواند کنترل دستگاه را در دست بگیرد و رمزعبور ...

محقق حوزه امنیت موفق به توسعه نسل جدید کابل لایتنینگ با نام OMG شده که کاملا شبیه کابل‌های معمولی است و با استفاده از تراشه‌ای مخفی می‌تواند کنترل دستگاه را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - در دست بگیرد و رمزعبور تایپ شده روی کیبورد را به راحتی به سرقت ببرد. نسل جدید این کابل‌ها قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه‌های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - قبلی دارد.

هنگامی که OMG به آیپد، مک‌بوک و حتی آیفون متصل شود، کابل می‌تواند فشار کلیدها را ثبت کرده و سپس داده‌های جمع‌آوری شده را برای هکری که کیلومترها با شما فاصله دارد، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - ارسال کند.

کابل OMG کار خود را با برقراری اتصال وای-فای که تنها توسط هکر قابل دسترس است آغاز می‌کند و سپس با استفاده از اپلیکیشن تحت وب می‌تواند فشار کلید‌های دستگاه را ضبط کرده و آن‌ها را به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار دهد.

علاوه بر این، کابل OMG ویژگی جالب دیگری دارد که می‌تواند براساس موقعیت قرارگیری کلیدهای کیبورد نیز داده‌ها را جمع آوری کند. همین مساله باعث می‌شود اگر کاربر به اشتباه کلیدی را لمس کرد، داده‌های اشتباه را تشخیص می‌دهد.

تمام این کارها توسط تراشه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - کوچکی که در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - داخل کابل پنهان شده امکان پذیر است. بدترین نکته ممکن این است که کابل‌های OMG از نظر اندازه نیز - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - مشابه کابل‌های لایتنینگ هستند. همانطور که در تصاویر منتشر شده مشخص است، تراشه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - کاشته شده در کابل تقریبا نیمی از فضای پوسته پلاستیکی آن را اشغال می‌کند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان

کابل‌های OMG نخستین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - بار توسط یک محقق امنیتی به نام MG و به عنوان بخشی از ابزارهای تست نفوذ توسعه داده شده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - است. علاوه بر این، کابل‌ها وارد تولید انبوه خود شده‌اند که به HaK5 فروشنده محصولات امنیت سایبری فروخته می‌شود. نکته مهم این گزارش این است که این کابل‌ها برای یک کاربر معمولی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - و داده‌های دستگاه‌های آن‌ها یک تهدید محسوب می‌شود و اکنون نسل جدیدی از آنها با ویژگی‌های بیشتر معرفی شده است.

- تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سنندج استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone