تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10052.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تولید خودروی برقی اپل احتمالا از سال ۲۰۲۴ با همکاری تویوتا آغاز می‌شود

به گزارش وب‌سایت «Digitimes» اپل در نظر دارد تولید انبوه خودروی برقی خود را از سال ۲۰۲۴ آغاز کند و به همین منظور در حال مذاکره با تامین کنندگان آسیایی و برخی شرکت‌های خودروسازی است. ...

به گزارش وب‌سایت «Digitimes» اپل در نظر دارد تولید انبوه خودروی برقی خود را از سال ۲۰۲۴ آغاز کند و به همین منظور در حال مذاکره با تامین کنندگان آسیایی و برخی شرکت‌های خودروسازی است.

منابع آگاه بازار می‌گو.یند اپل در ماه‌های گذشته با ال جی و SK Group برای همکاری در پروژه خودرو برقی مذاکراتی داشته است. همچنین اکنون همان منابع معتقد هستند - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - که شرکت ژاپنی تویوتا احتمالا با اپل همکاری داشته باشد. با این وجود تویوتا پس از BMW، مرسدس بنز، فولکس واگن و هیوندای جدیدترین شرکت خودروسازی محسوب می‌شود که طبق شایعات اپل با آن‌ها مذاکراتی انجام داده است.

تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران

اپل حداقل از سال ۲۰۱۴ در حال کار روی پروژه خودرو برقی خود است و - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - اکنون به نظر می‌رسد اپل برای استارت تولید انبوه پروژه خود در سال ۲۰۲۴ تمرکز کرده است. اما برای انجام این کار، کوپرتینویی‌ها - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - باید از یک زنجیره تامین جدید استفاده کنند. انتظار می‌رود اپل برای ساخت خودروهای خود به یک شرکت تولیدی متکی باشد و هر چند قصد دارد باتری‌های EV پروژه خود را در ایالات متحده تولید کند، اما به دنبال مشارکت با - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - سازندگان مانند تویوتا است.

رویترز پیشتر گزارش داده بود که اپل - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - در حال طراحی نوع جدیدی از باتری است که می‌تواند هزینه‌های آن را به طور اساسی کاهش - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - داده و محدوده تحت پوشش خودرو را - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - افزایش دهد. یکی از افرادی - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - که با رویترز صحبت کرده است، فناوری باتری اپل را نسل بعدی توصیف و از آن مانند اولین دستگاه - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - آیفون یاد کرده است.

شرکت چینی شیائومی نیز اخیرا کسب و کار خودروهای برقی خود را با نام «Xiaomi Automobile» ثبت و اعلام کرد که این - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - واحد وارد - تعمیرات یخچال سام در شهر قائمشهر استان مازندران - فاز توسعه اساسی شده است. همان طور که قبلا گفته شده بود، پروژه شیائومی در ابتدا سرمایه‌ای ۱.۵۵ میلیارد دلاری خواهد داشت و اکنون ۳۰۰ کارمند دارد و تحت هدایت «لی جون»، بنیانگذار شیائومی فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone