تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10037.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل اجرای پروژه اسکن تصاویر آی‌کلود را به تعویق انداخت

اپل حدود یک ماه پیش اعلام کرد که با اسکن تصاویر آی‌کلود به مقابله با کودک آزاری می‌رود. اما این خبر با انتقادات بسیاری روبرو شد و حالا کوپرتینویی‌ها می‌گویند فعال‌سازی این سیستم را به ...

اپل حدود یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - ماه پیش اعلام کرد که با اسکن تصاویر آی‌کلود به مقابله با کودک آزاری می‌رود. اما این خبر با انتقادات بسیاری روبرو شد و حالا کوپرتینویی‌ها می‌گویند فعال‌سازی این سیستم را به تعویق می‌اندازند تا بهینه‌سازی‌هایی را روی آن انجام دهند.

اپل با انتشار بیانیه‌ای برای وب‌سایت 9to5Mac می‌گوید: «ماه گذشته از برنامه‌ای رونمایی کردیم تا از کودکان در برابر سوءاستفاده‌هایی محافظت کنیم که از ابزارهای ارتباطی برای آسیب زدن به بچه‌ها استفاده می‌کنند و می‌خواستیم جلوی نشر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - محتواهای جنسی کودکان (CSAM) را بگیریم. مطابق بازخورد کاربران، گروه‌های مدنی، محققان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - و بقیه، تصمیم گرفتیم در ماه‌های آتی زمان بیشتری بگذاریم تا تحقیقات بیشتری انجام دهیم و قبل از عرضه این قابلیت‌های مهم، بهینه‌سازی‌های بیشتری انجام دهیم.»

قابلیت جدید محافظت از کودکان قرار بود به عنوان بخشی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - از iPadOS 15 ،iOS 15 و macOS Monterey منتشر شود. حالا هیچ تاریخ جدیدی برای عرضه این قابلیت اعلام نشده است. متاسفانه بیانیه امروز اپل هم جزئیات بیشتری درباره تغییراتی که احتمالا در این برنامه اعمال خواهد شد، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - ارائه نکرده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان

بر اساس اعلام قبلی اپل، سیستم شناسایی CSAM با در نظر گرفتن حریم خصوصی کاربران طراحی شده است. این سیستم به جای اسکن تصاویر در فضای اپل، با استفاده از پایگاه داده شناخته‌شده‌ای از هش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - تصاویر CSAM - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - فایل‌ها را روی دستگاه خود کاربر بررسی می‌کند.

این بررسی قبل از ذخیره‌سازی تصاویر در iCloud Photos انجام می‌گیرد و با کمک فناوری رمزنگاری خاصی به نام تقاطع مجموعه داده‌های خصوصی تکمیل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - می‌شود. آیفون در این فرآیند یک گواهی ایمنی رمزنگاری می‌سازد که نتیجه بررسی را به همراه سایر اطلاعات تصویر رمزنگاری می‌کند. این گواهی به همراه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - خود تصویر در iCloud Photos ذخیره‌سازی می‌شود.

معرفی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - این سیستم با انتقادات و بازخورد شدید کاربران و طرفداران حریم خصوصی مواجه شد. با این حال، اپل تاکنون چند بار از این ویژگی دفاع کرده و می‌گوید با پیاده‌سازی این سیستم بهتر از شرکت‌هایی مثل گوگل و فیسبوک می‌تواند از حریم خصوصی محافظت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone