تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10060.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی افزونه دستیار؛ دسترسی سریع به ابزارک‌ها در مرورگرهای کروم و اج

«دستیار»، نام افزونه‌ای جدید برای مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم مانند کروم و اج است که توسط برنامه‌نویسان ایرانی توسعه یافته و سعی دارد در کنار دمیدن روح تازه به صفحات خالی این مرورگرها، بهره‌وری کاربران ...

«دستیار»، نام افزونه‌ای جدید برای مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - مانند کروم و اج است که توسط برنامه‌نویسان ایرانی توسعه یافته و سعی دارد در کنار دمیدن روح تازه به صفحات خالی این مرورگرها، بهره‌وری کاربران را هم افزایش دهد. در این مطلب نگاهی به این افزونه داریم.

ساخت افزونه‌های مخصوص مرورگر به مسئله‌ای فراموش شده برای بسیاری از شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - داخلی تبدیل شده. بیشتر سرویس‌های داخلی به صورت تحت وب، اپلیکیشن - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - یا PWA فعال هستند اما معمولاً خبری از افزونه‌های مرورگر نیست. در این میان، استودیو وانا افزونه‌ای متشکل از چندین ابزارک را به رایگان در اختیار کاربران کروم قرار داده است.

پس از نصب افزونه، ابزارک‌ها در صفحه New Tab نمایش داده می‌شوند و از این پس می‌توان از آن به عنوان جایگزینی جهت جستجو در گوگل یا دسترسی به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - سایت‌ها استفاده کرد. سه ستون اصلی در مجموع هفت ابزارک را درون خود جای داده‌اند. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - ستون مرکزی حاوی نوار جستجوی گوگل است و ویژگی متمایز دیگری ندارد. در پایین آن، ابزارک بوکمارک‌ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - قرار گرفته که البته نمی‌تواند به صورت خودکار بوکمارک‌های موجود در مرورگر را نمایش دهد؛ بلکه کاربر باید به صورت دستی اقدام به وارد کردن آدرس‌های دلخواه خود و نام آن‌ها کند. خوشبختانه مرورگر مجوز خواندن فاوآیکون‌ها را دارد و تنها پس از یکبار لود کردن هر سایت، آیکن آن در قسمت بوکمارک‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان

ستون سمت چپ ابزارک‌های نمایش زمان، آب و هوا، تاریخ، رویدادها و تقویم را در برگرفته است. کاربران می‌توانند اقدام - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - به تغییر شهر خود از میان مراکز استان‌های ایران جهت نمایش آب و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - هوا کنند. همچنین تغییر منطقه زمانی برای ساعت هم امکان‌پذیر است. ابزارک روزشمار در کنار نمایش تاریخ شمسی، معادل میلادی و قمری آن را نیز نشان می‌دهد و رویدادهای مهم ثبت شده برای همان روز را هم در پایین می‌نویسد. در نهایت تقویم برنامه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - کاملاً ساده طراحی شده و تقریباً - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - قابلیت اضافی ندارد؛ اما با نگه داشتن نشانگر ماوس روی هر روز می‌توان رویدادهای مرتبط آن روز را مشاهده کرد. سایر ویژگی‌ها مانند زمان‌سنج، تبدیل تاریخ و اوقات شرعی تنها لینک‌هایی هستند که کاربر را به سایر سرویس‌ها ارجاع می‌دهند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان

در نهایت ستون سمت راست پذیرای ابزارک دست‌نویس است که جهت یادداشت برداری و نوشتن امور طراحی شده است. به کمک این ابزارک می‌توانید نام کار خود را وارد کرده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - و سپس اولویت‌بندی آن را با سه رنگ سبز، زرد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - و قرمز مشخص کنید. امکان تغییر محل قرارگیری عناوین هم وجود دارد و می‌توانید پس از اتمام آن‌ها با کلیک روی چک باکس، روی آن‌ها خط بکشید. کلید «پنهان کردن» در گوشه بالایی سمت چپ این ابزارک می‌تواند تمامی نوشته‌ها را محو کند و برای استفاده در محیط‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - عمومی یا جلوگیری از حواس‌پرتی مفید به نظر می‌رسد. 

تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان

افزونه دستیار از لحاظ شخصی‌سازی امکانات چندانی در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

افزونه دستیار از لحاظ شخصی‌سازی امکانات چندانی در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد و فقط می‌توان پس‌زمینه آن را از میان تعداد محدودی تصویر پیش‌فرض، تغییر داد. اگر امکان تغییر موقعیت‌ ابزارک‌ها و افزودن بلاک‌های جدید به محل قرارگیری آن‌ها وجود داشت، کاربران قادر بودند تا چینش دلخواه خود را اعمال کنند. پشتیبانی از عکس‌های موجود روی حافظه دستگاه یا سرویس‌های آنلاین از دیگر ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند به مذاق بسیاری خوش بیایند. همچنین خرسند می‌شویم تا توسعه‌دهنده در آینده گزینه‌هایی مانند تغییر میزان شفافیت هر ابزارک یا حذف برخی از آن‌ها را فراهم کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان

خوشبختانه کاربران می‌توانند از افزونه دستیار در سایر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - مرورگرهای مبتنی بر هسته کرومیوم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - استفاده کنند. تست‌های صورت گرفته توسط دیجیاتو نشان می‌دهد که امکان افزودن آن به اپرا و مایکروسافت اج وجود دارد؛ اما به دلیل نامشخص، در صفحه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - New Tab اپرا نمایش داده نمی‌شود. اگر از سایر مرورگرهای کرومیومی مانند Brave - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان - استفاده می‌کنید، می‌توانید سازگاری افزونه گفته شده را با مرورگر خود امتحان کنید. بسیار خوشحال می‌شویم تا نتایج بدست آمده را با ما و خوانندگان دیجیاتو در بخش نظرات در میان بگذارید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلستان استان گلستان
افزونه دستیار در مرورگر مایکروسافت Edge

اگر به دنبال تغییر ظاهر مرورگر خود هستید و می‌خواهید در عین حال موارد کاربردی را در اختیار داشته باشید، افزونه دستیار گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود که استفاده از آن کاملاً رایگان است. البته این محصول هنوز نیاز به بهبودهایی دارد و ممکن است گاهی با کند شدن شدید آن مواجه شوید. بررسی کوتاه دیجیاتو نشان داده که فعال کردن افزونه در تنها یک صفحه خالی کروم، حدود ۵۰ درصد به میزان استفاده از رم توسط مرورگر می‌افزاید؛ اگرچه این مقدار ممکن است در دستگاه‌های گوناگون، متفاوت باشد. برای نصب افزونه می‌توانید از صفحه آن در وب استور کروم اقدام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone