تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10053.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ردمی ۱۰ پرایم معرفی شد؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت

شیائومی از جدیدترین گوشی اقتصادی خود یعنی «ردمی ۱۰ پرایم» در هند رونمایی کرد که به غیر از بهره‌مندی از باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی،‌ بقیه مشخصاتش مشابه نسخه جهانی ردمی ۱۰ شیائومی است. ...

شیائومی از جدیدترین گوشی اقتصادی خود یعنی «ردمی - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ۱۰ پرایم» در هند رونمایی کرد که به غیر از بهره‌مندی از باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی،‌ بقیه مشخصاتش مشابه نسخه جهانی ردمی ۱۰ شیائومی است.

ردمی ۱۰ پرایم - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از نمایشگر ۶.۵ اینچی +FHD با نرخ تزه سازی ۹۰ هرتز، چیپ هلیو G88 مدیاتک، رم حداکثر ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی هوشمند نیز مانند بهترین گوشی‌های شیائومی از فناوری AdaptiveSync پشتیبانی می‌کند که به صورت خودکار نرخ تازه سازی را با توجه به محتوا مطابقت - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌دهد.

در پنل جلویی دستگاه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در روزنه مخصوص دوربین سلفی جای گرفته و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مگاپیکسلی و در نهایت حسگر تشخیص  عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان

همان‌طور که گفته شد ردمی ۱۰ پرایم از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ سیمی معکوس ۹ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین مجهز - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به حسگر اثر انگشت جانبی، - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فرستنده IR، اسپیکرهای دوگانه و جک هدفون ۳.۵ میلی متری بهره می‌برد. جدیدترین گوشی ردمی با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نسخه پایه ردمی ۱۰ پرایم با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با قیمت حدود ۱۷۱ دلار و نسخه قدرتمندتر با رم ۶ گیگابایتی - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قیمت حدود ۱۹۸ دلار از ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه) در بازار هند عرضه می‌شود.

شیائومی در کنار معرفی ردمی ۱۰ پرایم از ردمی ایربادز ۳ پرو نیز در هند رونمایی کرد که از استاندارد  IPX4 پشتیبانی می کند و به ادعای این شرکت طول عمری باتری آن ۳۰ ساعت است. - تعمیرات یخچال سام در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاربران می توانند این هدفون کاملا بی سیم را با قیمت ۴۱ دلار از ۹ سپتامبر (۱۸ شهریورماه) خریداری در بازار هند خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone