تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30263.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آیتونز و پشتیبانی از AirPlay 2 به تلویزیون‌ های هوشمند سامسونگ می‌ آید

سامسونگ ساعاتی پیش اعلام کرده که از این پس تمامی تلویزیون‌های تولید شده در سال 2018 و 2019 این شرکت می‌توانند به آرشیو عظیم فیلم‌ها و سریال‌های سرویس آیتونز اپل دسترسی داشته باشند. به لطف ...

سامسونگ ساعاتی پیش اعلام کرده که از این پس تمامی تلویزیون‌های تولید شده در سال 2018 و 2019 این شرکت می‌توانند به آرشیو عظیم فیلم‌ها و سریال‌های سرویس آیتونز - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اپل دسترسی داشته باشند.

به لطف این همکاری، شما می‌توانید فیلم‌ها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و سریال‌های آیتونز را مستقیما از طریق تلویزیون خریداری کرده یا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حتی آن‌ها را کرایه کنید. تمامی این محتواها از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی برای اسمارت تی وی‌های سامسونگ در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. همچنین اعلام شده که تلویزیون‌های شرکت کره‌ای پشتیبانی از AirPlay2 برای استریم استاندارد وای فای را هم به قابلیت‌های خود اضافه خواهند کرد.

دو اپلیکیشن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - iTunes Movies و TV Shows قرار است برای 100 کشور منتشر شده و در تمامی اسمارت تی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - وی های سال 2018 و 2019 سامسونگ قابل اجرا باشند. با این حساب، این نخستین باری است که اپل خارج از محیط ویندوز، به دیوایس‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد که به آرشیو ویدیویی‌اش دسترسی پیدا کنند. همچنین شایعات حاکی از آنند که شرکت کوپرتینویی این روزها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روی یک سرویس استریم ویدیوی اختصاصی برای ارائه در صد کشور دنیا نیز مشغول کار است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

گفته شده که سرویس استریمینگ اپل بیش از هر چیز، روی رقابت با نت‌فلیکس متمرکز خواهد بود و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - احتمالا بتوانید با پرداخت حق اشتراک ماهیانه به تمامی محتوای آن بدون محدودیت دسترسی پیدا کنید. حتی عده‌ای می‌گویند که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اپل مثل نت‌فلیکس، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی اریجینال هم نقشه‌هایی در سر می‌پروراند.

اما - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در مورد پشتیبانی از AirPlay 2 گفته شده که تلویزیون‌های سامسونگ در 190 کشور دنیا قادر به استفاده از آن برای استریم مستقیم محتواهایی مثل ویدیو، موزیک، پادکست و عکس از طریق دیوایس‌های اپل خواهند بود. همچنین در تلویزیون‌های سال 2019 غول کره‌ای باید انتظار پشتیبانی از دستیار هوشمند گوگل اسیستنت را نیز داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone