🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36928.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

رندرهایی از سری جدید ذنفون 5 ایسوس منتشر شد

شرکت ایسوس اعلام کرده که قصد دارد از سری جدید تلفن هوشمند ذنفون 5 در روز دوم کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2018) یعنی هشتم اسفندماه رونمایی کند. اخیراً رندرهایی از این موبایل منتشر شده ...

شرکت ایسوس اعلام کرده که قصد دارد از سری جدید تلفن هوشمند ذنفون 5 در روز دوم کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2018) یعنی هشتم اسفندماه رونمایی کند. اخیراً رندرهایی از این موبایل منتشر شده که اطلاعاتی را در باره مشخصاتش به کاربران می‌دهد.

با توجه به عملکرد همیشگی ایسوس احتمال می‌رود که ماه آینده تنها یک مدل از سری جدید معرفی نشده و با - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چند مدل مختلف طرف باشیم. اما به هر حال رندر‌هایی از تمام زوایای ذنفون 5 جدید منتشر شده که به ما خبر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌دهد این تلفن هوشمند احتمالاً - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آلومینیومی از یک صفحه‌ نمایش به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بزرگی۵.۷ اینچ بهره می‌برد و نسبت تصویری ۱۸:۹ خواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

البته - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این موبایل با شماره‌ مدل X00PD شناخته می‌شود اما هنوز مشخص نیست دقیقاً کدام مدل از این گجت خواهد بود اما درگاه microUSB قرار گرفته میان بلندگو و میکروفون در زیر موبایل نشان می‌دهد که ذنفون 5 پرچم‌دار نخواهد بود. از سوی دیگر دوربین دوگانه‌ی تعبیه شده در بدنه‌ی پشتی و پشتیبانی از اندروید اوریوی 8.0 بیانگر این است که با موبایلی اقتصادی هم طرف نیستیم.

ایسوس بر خلاف دیگر رقبا هنوز جک هدفون ۳.۵ میلیمتری را در این گجت حفظ کرده  و محل آن را به بالای موبایل انتقال داده است.

با توجه تصاویر لو رفته، در بدنه‌ی پشتی این محصول کلیدی وجود دارد که شباهت زیادی به حسگر اثر انگشت دارد اما ممکن است این - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مسئله به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طراحی موبایل بازگشته و موبایل مورد نظر چنین قابلیتی نداشته باشد.

عکس‌های مدل استاندارد ذنفون 5 نشان می‌دهد که تلفن هوشمندی میان رده است اما باید دید که نسخه های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مختلف این گجت از چه مشخصات و قابلیت‌هایی بهره خواهند برد و در کدام دسته قرار می‌گیرند.

در هر حال تا زمان معرفی این تلفن هوشمند کمتر از یک ماه باقی مانده و برای اینکه از مشخصات مدل‌های مخلتف و قیمت‌های آن مطلع شویم باید تا روز دوم  کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2018) یعنی هشتم اسفندماه صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone