تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27484.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تجربه گیمینگ روی اولترابوک؛ اینتل نسل دهم پردازنده های Core را معرفی کرد

تقریباً یک ماه قبل بود که اینتل نسل نهم پردازنده هایش را برای لپ تاپ ها معرفی کرد و حالا در نمایشگاه کامپیوتکس شاهد رونمایی از چیپ های 10 نانومتری آیس لیک (Ice Lake) هستیم. ...

تقریباً یک ماه قبل بود که اینتل نسل نهم پردازنده هایش را برای لپ تاپ ها معرفی کرد و حالا در نمایشگاه کامپیوتکس شاهد رونمایی از چیپ های 10 نانومتری - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آیس - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - لیک (Ice Lake) هستیم. این پردازنده ها رسماً به عنوان نسل دهم معرفی شده اند و اولترابوک ها را هدف گرفته اند.

دهمین نسل از پردازنده های Core اینتل که در خانواده های i3 و i5 و i7 جای می گیرند، نسل یازدهم پردازشگرهای گرافیکی مجتمع به نام آیریس پلاس (Iris Plus) را به همراه دارند که به گفته شرکت سازنده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اجرای بازی های محبوب روز را با رزولوشن تمام اچ دی ممکن می سازند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

قلب تپنده پردازنده های نسل دهم اینتل را معماری Sunny Cove تشکیل می دهد. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در این معماری شاهد 4 هسته - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - فیزیکی با حداکثر فرکانس 4.1 گیگاهرتز هستیم که طبق ادعای سازنده 18 درصد دستورات بیشتری را در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هر کلاک اجرا می کنند. کش سطح 1 و سطح 2 این پردازنده ها هم نسبت به قبل بیشتر شده و قابلیت پردازش همزمان آنها هم بهبود یافته است.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

مهم ترین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تفاوت نسل دهم پردازنده های اینتل به پردازشگر گرافیکی آنها بر می گردد. آیریس پلاس با 64 واحد پردازش و سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتز، توان پردازش 1 ترافلاپس را ارائه می دهد. این پردازشگر می - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تواند بازی های کانتر استرایک: گو، راکت لیگ و فورتنایت را به ترتیب با نرخ 70، 45 و 30 فریم بر ثانیه اجرا کند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

گرافیک های آیریس پلاس توان پردازش ویدیوهای 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را هم دارند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و به شکل پایه از HDR و دالبی ویژن هم پشتیبانی می کنند. هوش مصنوعی سریع تر، پشتیبانی از وای فای 6 و پروتکل 802.11ax و تاندربولت 3 - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را هم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می توان به فهرست قابلیت های نسل دهم پردازنده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های اینتل اضافه کرد.

با توجه به تمام - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - موارد فوق، پردازنده های آیس - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - لیک اینتل نسبت به نسل قبل به مراتب بهتر شده اند و لپ تاپ های - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آینده باز هم باریک تر، سبک تر و قدرتمند تر از قبل می شوند. اطلاعات تکمیلی در مورد نسل دهم پردازنده های اینتل به  زودی منتشر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone