تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30260.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کارت گرافیک RTX 2060 انویدیا با قدرت بیشتری از 1070Ti به بازار می‌ آید

با گذشت چندین ماه از رونمایی کارت‌های گرافیکی RTX 2080 Ti، 2080 و 2070، انویدیا در نخستین روز برگزاری نمایشگاه CES از کارت گرافیکی RTX 2060 پرده برداشت. جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا دقایقی پیش ...

با گذشت چندین ماه از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رونمایی کارت‌های گرافیکی RTX 2080 Ti، 2080 و 2070، انویدیا در نخستین روز برگزاری نمایشگاه CES از کارت گرافیکی RTX 2060 پرده برداشت. جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا دقایقی پیش روی استیج حاضر شد تا در نطق اصلی کنفرانس خبری این شرکت از محصول جدید رونمایی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کند.

انویدیا رونمایی از RTX 2060 را با نمایش خیره‌کننده‌ای از بازی Battlefield V آغاز کرد که تمام صحنه‌ها به صورت ریل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تایم و با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حداکثر جزئیات در آن رندر می‌شدند. این موضوع اندکی برای حضار غافلگیرکننده بود، چرا که اکثر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - افراد انتظار داشتند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که انویدیا نمایش‌‌های مرتبط با گیمینگ را با قدرتمندترین کارت‌های گرافیکی خود انجام بدهد.

کارت گرافیکی RTX 2060 از 240 هسته تنسور بهره می‌برد که قدرت پردازشی آن به میزان قابل توجه 52 ترافلاپس می‌رسد. رم این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کارت گرافیکی 6 گیگابایت از نوع GDDR6 بوده و می‌تواند با قدرت 5 گیگا-ری در ثانیه، اشیاء را با تکنیک Ray Tracing به صورت ریل تایم رندر کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اما با وجود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این مشخصات، RTX 2060 ضعیف‌ترین کارت گرافیکی خانواده RTX به حساب می‌آید. با این وجود نکته قابل توجه اینجاست که به ادعای مدیر عامل انویدیا، این کارت گرافیکی 349 دلاری از کارت 1070Ti سریع‌تر است - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و حتی 60 درصد قدرت بیشتری در قیاس با کارت گرافیکی 1060 در اختیارتان قرار می‌دهد.

خبر خوب دیگر اینکه برای خرید این کارت قدرتمند لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید. از تاریخ 15 ژانویه، RTX 2060 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای سیستم‌های گیمینگ Alienware، ایسر، اچ پی و سایر شرکت‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین گیمر‌ها می‌توانند با خرید یکی از کارت‌های RTX 2060 و 2070، یکی از دو بازی Anthem یا Battlefield را به رایگان دریافت کنند.

در صورت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خرید کارت گرافیکی 2080Ti نیز می‌توانید هر دو بازی را با هم در اختیار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تربت حیدریه استان خراسان - داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone