تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30249.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی دی‌لینک از روتر سازگار با شبکه 5G؛ نرخ انتقال تا ۳ گیگابیت بر ثانیه

روتر جدید دی‌لینک امکان به اشتراک گذاری شبکه پرسرعت 5G با دستگاه های دیگر ار میسر می سازد. این روتر که DWR-2010 نام دارد، با شبکه های 5G سازگاری داشته و نرخ انتقال تا ۳ گیگابیت ...

روتر جدید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دی‌لینک امکان به اشتراک گذاری شبکه پرسرعت 5G با دستگاه های دیگر ار میسر می سازد.

این روتر که DWR-2010 نام دارد، با شبکه های 5G سازگاری داشته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و نرخ انتقال تا ۳ گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورد؛ رقمی ۴۰ برابر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بیشتر از میانگین سرعت پهنای باند ثابت ایالات متحده!

تنظیم این روتر نیز بسیار ساده است - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و تنها با استفاده از سیم کارت و پاور امکان ایجاد شبکه وای فای بسیار پرسرعتی را به شما می دهد. روتر DWR-2010 از VoLTE پشتیبانی کرده و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با سیستم وای‌فای مش دی‌لینک نیز سازگاری دارد.

این سیستم توزیع وای فای در سراسر خانه را تسهیل کرده و گزینه های متنوعی را برای مدیریت از راه دور ارائه دهنده سرویس فراهم می کند. با توجه به سازگاری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - روتر با پیکربندی فرکانس mmWave 5G (موج میلیمتری) و امواج میکروی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کمتر از ۶ گیگاهرتز اپراتورها می توانند از آن برای ارائه بسته اینترنتی مبتنی بر نسل پنجم و عیب یابی از راه دور در صورت لزوم استفاده کنند.

5G مزیت مهمی برای ارائه دهندگان سرویس های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اینترنتی به شمار آمده و به آنها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اجازه سرویس دهی در نقاط دورافتاده با هزینه کمتر از خطوط ثابت را می دهد. این روتر در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به بازار عرضه خواهد شد اما قیمت آن هنوز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مشخص نشد است. تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

دی‌لینک در کنار روتر مذکور از محصولات جدیدی برای اکوسیستم خانه هوشمند mydlink - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نیز رونمایی کرده که شامل سنسور آب وای‌ فای سازگار با دستیار هوشمند گوگل می شود. این سنسور  نشت آب در امتداد یک خط لوله، زیر سینک و  جاهای دیگر را شناسایی کرده و کاربر اطلاع می دهد. سنسور مذکور تا پایان سال جاری و با قیمت ۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

این شرکت همچنین دوشاخه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های هوشمند جدیدی را هم برای خودکار سازی سیستم روشنایی و ارتقای امنیت و کارایی معرفی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone