تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30250.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام ۱.۳۴ میلیارد دلار برای ممنوعیت فروش آیفون به دادگاه آلمان پرداخت کرد

همانطور که می‌دانید دادگاه آلمان، تایید کرده اپل پتنت‌های کوالکام را نقض نموده و این موضوع موجب شده که فروش مدل‌های خاصی از آیفون در این کشور متوقف شود. حال گزارش شده که این تولیدکننده‌ی ...

همانطور که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌دانید دادگاه آلمان، تایید کرده اپل پتنت‌های کوالکام را نقض نموده و این موضوع موجب شده که فروش مدل‌های خاصی از آیفون در این کشور متوقف شود. حال گزارش شده که این تولیدکننده‌ی چیپست معروف برای ممنوعیت فروش آیفون مجبور شده مبلغ ۱.۳۴ میلیارد دلار را در قالب اوراق قرضه امنیتی به دادگاه آلمان پرداخت کند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

دو هفته پیش کوالکام مدعی شد که کمپانی کوپرتینویی با استفاده از بعضی قطعات سخت افزاری اینتل و Qorvo (تولیدکننده نیم رسانا) در آیفون‌هایش، پتنت‌های این شرکت را نقض کرده و به همین دلیل کوالکام از اپل شکایت نمود. دادگاهی در شهر مونیخ نیز ادعای تولید کننده‌ی چیپست معروف را تایید کرد و اپل مجبور شد فروش آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را در فروشگاه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های آلمانی خود به حالت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تعلیق درآورد.

بر اساس حکم دادگاه، شرکت Qorvo پتنت «پایشگر ولتاژ پایین بهینه» کوالکام (که برای کنترل مصرف باتری گوشی در زمان فعال بودن مودم کاربرد دارد) را نقض نموده و به همین خاطر، آیفون هایی که از سخت افزار کمپانی مذکور استفاده می کنند در اپل استورهای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آلمان قابل فروش نخواهند بود.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

البته تمام مدل های آیفون از طریق اپراتورهای موبایل و سایر خرده فروشی ها قابل خریداری خواهند بود و ممنوعیت فعلی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تنها شامل اپل استورها است.

در یک مورد حقوقی دیگر، شرکت کوالکام منتظر رأی دادگاه آلمانی جداگانه ای درباره چهار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پتنت مربوط به جست و جو در iOS، مخاطبین و میانبرهای Spotlight بوده که کمپانی اپل به منظور جلوگیری از بروز مشکل حقوقی جدید و توقف فروش آیفون های دیگر، آپدیت هایی را برای رفع - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مسائل مد نظر کوالکام منتشر کرده است.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

گفتنی است شرکت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ساکن کوپرتینو اقدامات کوالکام را «تلاشی ناامیدکننده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای فرار از مسائل واقعی بین دو کمپانی» خوانده و مدعی شده رویکرد کوالکام در نهایت به ضرر مصرف کنندگان خواهد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بود.

کوالکام چند وقتی است که به شکایت علیه اپل می‌پردازد و سعی می‌کند بدین شکل در کسب و کار این شرکت مشکل ایجاد کند. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - چند وقت پیش دادگاهی در چین با درخواست - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این تولید کننده‌ی چیپست معروف مبنی بر ممنوعیت فروش آیفون های قبلی اپل در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بازار این کشور موافقت کرد.

 

تماشا کنید: مقایسه ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone