تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30246.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

استرالیا به قطار خودران روی آورد؛ بزرگترین ربات جهان روی ریل

بزرگترین ربات جهان در استرالیا بکار گرفته است. با شنیدن این خبر ممکن است سریعاً ماشینی به بزرگی ربات‌های غول آسای کارتون‌های انیمه‌ی ژاپنی را تصور کنید اما این ربات بزرگ، در واقع یک قطار ...

بزرگترین ربات جهان در استرالیا بکار گرفته است. با شنیدن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - این خبر ممکن است سریعاً ماشینی به بزرگی ربات‌های غول آسای کارتون‌های انیمه‌ی ژاپنی را تصور کنید اما این ربات بزرگ، در واقع یک قطار خودران است - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - که استرالیا اخیراً در راه آهن این کشور بکار گرفته تا راهی مسافران را فراهم آورد.

شرکت استخراج سنگ آهن ریو تینتو (Rio Tinto)، چندی پیش از سیستم تماماً خودکار برای شبکه‌ی ریلی خود رونمایی کرد. در ویدیوی این کمپانی، قطارهای کوچکی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - به نمایش درآمد که بدون دخالت انسان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - قادر بودند مسیر معدن تا محلی به خصوص را طی نمایند. این قطار‌ خودران قادر بود که با سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت، مسیر ۸۰۰ کیلومتری را طی ۴۰ ساعت بپیمایند.

حال قرار شده همین سیستم برای شبکه‌ی ریلی غرب استرالیا بکار رود و ساکنین ناحیه‌ی پیلبارا از بزرگترین ربات جهان سفر‌های ریل خود استفاده نمایند. سخنگوی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - شرکت ریو تینتو مدعی شده که این تکنولوژی اولین سیستم تماماً خودکار جهان است که برای شبکه‌ی ریلی سنگین بکار می‌رود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی

هزینه‌ی ساخت و افتتاح این سیستم ۹۴۰ میلیون دلار تخمین زده شده و بدین ترتیب مسافتی معادل ۱۷۰۰ کیلومتر و ارتباط ۱۶ معدن آهن به همراه دو بندر پوشش داده شده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - است. نکته‌ی قابل توجه این است که در جریان بکار گیری این سیستم جدید، هیچ فردی از شغلش اخراج نشده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - و قرار نیست چنین اتفاقی نیز در سال ۲۰۱۹ رخ دهد.

البته سیستم ریلی و قطار خودران، جزو جدیدترین تکنولوژی‌هایی است که رانندگی تماماً خودکار در آن بکار می‌رود و چند وقتی است که این فناوری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - به محبوبترین بحث طراحان بدل شده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فراهان استان مرکزی - است. سیستم‌های زیادی تاثیر گرفته از دخالت هوش مصنوعی در حمل و نقل انسان بکار گرفته شده که می‌توان از میان آنها به هتل‌ خودران، کشتی خودران، موتورسیکلت خودران، ماشین خودران، تاکسی پرنده خودران و حتی معدن چی خودران نیز اشاره نمود.

 

تماشا کنید: با این هتل سیار خودران به آینده سفر کنید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone