تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30253.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ویتینگز در نمایشگاه CES از ساعت هوشمند Move ECG رونمایی کرد

امروز و با آغاز نمایشگاه CES 2019، شرکت نام‌آشنای Withings از چندین پوشیدنی هوشمند جدید پرده برداشته که یکی از آن‌ها ساعتی است که می‌تواند از صاحب خود الکتروکاردیوگرام (EKG) بگیرد. ساعت هوشمند Move ECG ...

امروز و با آغاز نمایشگاه CES 2019، شرکت نام‌آشنای Withings از چندین پوشیدنی هوشمند جدید پرده برداشته که یکی از آن‌ها ساعتی است که می‌تواند از صاحب خود الکتروکاردیوگرام (EKG) بگیرد. ساعت هوشمند Move ECG محصول جدیدی در سری ساعت Move این شرکت به شمار می‌آید تا با استفاده از EKG بتواند ریتم ضربان قلب کاربران را پایش کند.

Move ECG برای این کار از سه الکترود استفاده می‌کند: دو مورد پشت بدنه قرار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گرفته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و سومی روی حاشیه ساعت. کاربران می‌توانند برای شروع پایش، دو طرف حاشیه ساعت را لمس کنند. با این کار ساعت شروع به ویبره کرده و سپس مشاهداتش را در اپلیکیشن موبایل Health Mate ثبت می‌کند. بد نیست بدانید که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قابلیت EKG ساعت جدید ویتینگز بر خلاف اپل واچ اپل، هنوز تأییدیه FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) را دریافت نکرده است.

FDA در قوانین خود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تأکید دارد که نباید این ساعت یا نمونه‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مشابه را برای پایش ریتم قلب، با وسایل پزشکی جایگزین نمود. البته باید بدانید که ویتینگز برای آغاز فروش محصولات خود در بازار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیازی به مجوز FDA نخواهد داشت.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اما به جز پایش ریتم‌های قلبی، Move ECG خوابیدن و فعالیت‌های ورزشی کاربران را از طریق جی پی اس نیز پایش می‌کند. ضمنا مدل ارزان قیمت‌تری از این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ساعت با نام Move هم روانه بازار شده که تنها تفاوتش با مدل Move ECG در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نبود قابلیت الکتروکاردیوگرام است. مدل ارزان قیمت‌تر که در حال حاضر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با 69.95 دلار پیش فروشش آغاز شده، در رنگ‌های مختلف و از تاریخ پنجم فوریه امسال روانه بازار می‌شود.

قیمت مدل گران‌تر یعنی Move ECG نیز 129.95 دلار خواهد بود هر چند که کمی دیرتر از Move و در سه ماهه دوم سال 2019 به دست مشتریان می‌رسد. اما به غیر از ساعت‌های هوشمند جدید، ویتینگز از دستبند جدیدی موسوم به BPM Core هم پرده برداشته که به عنوان یک وسیله - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جانبی می‌تواند از طریق یک گوشی طبی دیجیتالی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فشار خون و ضربان قلب کاربران را هم پایش کند.

این دیوایس که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از استیل ضد زنگ ساخته شده، دارای یک سنسور هم هست که کاربران می‌توانند آن را روی سینه گذاشته تا پایش ضربان آغاز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گردد. دیوایس BPM Core هم قرار است که در سه ماهه دوم امسال و پس از دریافت تأییدیه FDA، با قیمت 249.95 دلار به فروش برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دسم نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
یکی از خرابی های رایج یخچال جی پلاس GSS-K715 این است که دمای داخلی آن به طور نامناسب کنترل می شود. این مشکل معمولا به دلیل خرابی ترموستات یا سنسور دما است. برای تعمیر این مشکل، بهتر است یک تعمیرکار حرفه ای را در شهر تربت حیدریه منطقه حسنی برای بررسی و تعمیر این دستگاه دعوت کنید. او می تواند علت دقیق این مشکل را تشخیص داده و مشکل را با تعویض قطعات ضروری رفع کند. در هر صورت، من توصیه می کنم که ابتدا با تعمیرکار ماهر و قابل اعتماد خود صحبت کنید و بسته به نیاز شما، او را برای تعمیر بر گردانید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone