تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30248.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بازداشت ۱۳ کانادایی در چین بعد از دستگیری مدیر مالی هواوی

کانادا اعلام کرده ۱۳ تن از شهروندانش از زمان دستگیری منگ ونژو مدیر مالی ارشد هواوی در این کشور، توسط دولت چین بازداشت شده اند. یک مقام کانادایی ضمن اشاره به این موضوع و بدون ...

کانادا اعلام کرده ۱۳ تن از شهروندانش از زمان دستگیری منگ ونژو مدیر مالی ارشد هواوی در این کشور، توسط دولت چین بازداشت شده اند. یک مقام کانادایی ضمن اشاره به این موضوع و بدون آنکه حرفی از اتهامات این سیزده نفر به میان بیاورد اعلام نمود که تاکنون هشت نفر از بازداشتی ها آزاد شده اند.

گفتنی است پیش از بیانیه روز پنجشنبه کانادا در این باره، خبر بازداشت تنها سه شهروند این کشور به صورت علنی اعلام شده بود. تنش های دیپلماتیک بین کانادا و چین از یکم دسامبر امسال یعنی همزمان با دستگیری خانم منگ بالا گرفته است.

دولت کانادا چندین مرتبه اعلام کرده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - که هیچگونه ارتباط آشکاری میان دستگیری خانم منگ (دختر موسس هواوی) و بازداشت شدن شهروندان کانادایی وجود ندارد. با این حال اما دیپلمات های غربی مستقر در پکن و همچنین دیپلمات سابق کانادا مدعی شده اند که این بازداشت ها اقدامی تلافی جویانه از سوی چین بوده اند.

منگ با پرداخت وثیقه ۷.۴ میلیون دلاری در تاریخ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تویسرکان استان همدان - ۱۱ دسامبر از زندان کانادا آزاد شد و هم اکنون در یکی از دو منزل مسکونی اش واقع در ونکوور زندگی می کند و تلاش دارد از استردادش به آمریکا جلوگیری نماید. این مدیر ۴۶ ساله موظف است در طول دوران اقامتش از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ بعد از ظهر پابند الکترونیک بپوشد.

روی هم رفته هم اکنون ۲۰۰ شهروند کانادایی در چین به خاطر اتهامات مختلف در بازداشت به سر می برند که البته طبق اعلام مقامات کانادایی این رقم در سال های اخیر تقریبا ثابت مانده است. در مقام مقایسه اما باید بگوییم که هم اکنون ۹۰۰ کانادایی تحت شرایطی مشابه در آمریکا به سر می برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone