تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30252.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سناتورهای آمریکایی در پی ایجاد مرکز مقابله با تهدیدات فناوری چین

دو سناتور آمریکایی بدنبال ایجاد دفتری ویژه برای مدیریت تهدیدات فناوری از سوی کشورهای خارجی از جمله چین هستند. «مارک وارنر»، سناتور دموکرات ایالت ویرجینیا و «مارک روبیو»، سناتور جمهوری خواه ایالت فلوریدا با ارائه ...

دو سناتور آمریکایی بدنبال ایجاد دفتری ویژه برای مدیریت تهدیدات فناوری از سوی کشورهای خارجی از جمله چین هستند.

«مارک وارنر»، سناتور دموکرات ایالت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان - ویرجینیا و «مارک روبیو»، سناتور جمهوری خواه ایالت فلوریدا با ارائه لایه ای میان حزبی به مجلس نمایندگان خواهان ایجاد «دفتر امنیت و فناوری حیاتی» شده اند که مسئولیت آن مقابله با تهدیدات فناوری از طریق تعامل بین آژانس های امنیتی و شرکت های خصوصی خواهد بود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان
وارنر و روبیو

دولت ایالت متحده از مدت ها قبل مدعی تهدیدات امنیتی از سوی کمپانی های خارجی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان - است که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان - از میان می توان به اتهامات نرم افزاری «کسپرسکی لب» و سخت فزاری هواوی و ZTE اشاره کرد. روبیو و وارنر در طرح خود به تهدیدات مبتنی بر فناوری از سوی چین اشاره کرده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان - و دولت پکن را به پشتیبانی از این کمپین ها متهم کرده اند:

واضح است که چین برای غلبه بر فناوری و اقتصاد آمریکا از هر ابزاری در زرادخانه‌اش استفاده خواهد کرد. برای حفاظت از کشور به استراتژی فناوری یکپارچه دولتی نیاز داریم.

«راد روزنستاین»، قائم‌مقام دادستان کل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان - ایالات متحده آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد که چین در بیش از ۹۰ درصد از موارد جاسوسی اقتصادی وزارت دادگستری از سال ۲۰۱۱ نقش داشته است.

وارنر و روبیو از اعضای «کمیته منتخب اطلاعاتی سنا» هستند و روبیو در آن نقش معاونت را بر عهده دارد. این دو پیش از این هم به نخست وزیر کانادا در مورد کنار گذاشتن هواوی از توسعه زیر ساخت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان - 5G در حیاط خلوت آمریکا هشدار داده بودند.

به باور این دو - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان - سناتور فناوری توسعه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان - یافته توسط شرکت هایی نظیر هواوی و ZTE خطرات امنیتی را برای زیرساخت ایالات متحده به همراه داشته و امنیت کلی زنجیره تامین بخش خصوصی را به مخاطره می اندازد. این اتهامات در حالی مطرح شده اند که هواوی کشورهای غربی از جمله آمریکا را به انتشار عمومی اسناد جاسوسی این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نیشابور استان خراسان - کمپانی از کاربران دعوت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone