تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30283.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در پی یکپارچه‌سازی بسیاری از سنسورهای موبایل است

سامسونگ توسعه نسل جدیدی از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را در دستور کار قرار داده که قابلیت ها و مزایای بسیاری به ارمغان می آورند. این کمپانی اخیرا در «سازمان جهانی مالکیت فکری» پتنتی را ...

سامسونگ توسعه نسل جدیدی از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - در دستور کار قرار داده که قابلیت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - ها و مزایای بسیاری به ارمغان می آورند.

این کمپانی اخیرا در «سازمان جهانی مالکیت فکری» پتنتی را به ثبت رسانده که به توسعه سیستمی کوچک با حساسیت بالاتر از سنسورهای فعلی و قابلیت ارسال پرتوهای نوری مختلف اشاره دارد.

مزیت این اصلی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - سیستم مذکور - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - این است که علاوه بر شناسایی اثر انگشت از قابلیت هایی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - نظیر  سنجش ضربان قلب، نظارت بر رطوبت و میزان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - رنگدانه های پوست و اسکن عنبیه برخوردار است. علاوه بر این می توان از آن به عنوان روشی برای شناسایی حرکات استایلوس یا نوک انگشت بدون تماس با صفحه نیز بهره برد. در کنار تمامی این مواردی امکان پیاده سازی این حسگر در پوشیدنی های هوشمند نظیر اسمارت واچ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیز وجود دارد.تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران

در حال حاضر بسیاری از موبایل های سامسونگ از قابلیت شناسایی ژست های حرکتی، اسکنر عنبیه یا سنجش ضربان قلب بهره می برند اما در صورت ترکیب آنها در اسکنر مورد بحث نه تنها می توان آنها را در گوشی های میان رده و اقتصادی پیاده کرد، بلکه مقدار قابل توجهی از فضای گوشی آزاد می شود که می توان از آن برای تعبیه فناوری های جدید و یا افزایش حجم باتری بهره برد.

این فناوری فعلا روی کاغذ مطرح شده و ممکن است - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - هرگز به مرحله پیاده سازی نرسد اما با برخورداری از کاربردهای فراوان و قرار گرفتن زیر نمایشگر می تواند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - به بهبود تجربه کاربری کمک شایانی کند. از سوی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - دیگر از آنجا که سنسور برای تعامل با کاربر از پرتوهای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - نوری بهره برده و به تماس مستقیم نیاز ندارد، کاربر با لمس هر نقطه از نمایشگر به آن دسترسی پیدا می کند.

ظاهرا کمپانی کره ای مصمم به متحول ساختن طراحی موبایل است چرا که اخیرا پتنت دیگری از شش طرح بریدگی نمایشگر را ثبت کرده بود - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - که هدف از آن کاهش هرچه بیشتر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نمک آبرود استان مازندران - حاشیه های صفحه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone