تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30247.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ساختار داخلی پیچیده ویوو نکس با نمایشگر دوگانه را ببینید

نیاز به حذف تمامی حاشیه های نمایشگر شرکت های موبایل را به سمت و سوهایی نظیر تعبیه بریدگی، دوربین سلفی و اسکنر زیر نمایشگر سوق داده اما دو کمپانی نوبیا تکنولوژی و ویوو پیاده سازی ...

نیاز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به حذف تمامی حاشیه های نمایشگر شرکت های موبایل را به سمت و سوهایی نظیر تعبیه بریدگی، دوربین سلفی و اسکنر زیر نمایشگر سوق داده اما دو کمپانی نوبیا تکنولوژی و ویوو پیاده سازی نمایشگر دوگانه را پیش گرفته - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اند.

مدتی کوتاهی پس از معرفی نوبیا ایکس - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با نمایشگر دوگانه، ویوو نکس هم با ویژگی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مشابهی پا به عرصه حضور گذاشت. ساز و کار تولید این گوشی ها کنجکاوی بسیاری را برانگیخته بود و پس از کالبدشکافی نوبیا ایکس حالا نوبت به ویوو نکس دوال رسیده است. تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

بر اساس تجزیه و تحلیل صورت گرفته برداشتن نمایشگر سختترین بخش در کالبد شکافی ویوو نکس دوال است اما مشکلات تعمیرپذیری این موبایل منحصر به فرد به همینجا ختم نمی شود.

بر اساس تصاویر منتشر شده ویوو - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نکس دوال میزبان مادربوردی بسیار شلوغ و در هم ریخته است و قطعات مهمی مثل هردو صفحه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نمایش، دوربین سه گانه، آنتن ها و غیره مستقیما به آن متصل شده اند.

بنابرین برای باز کردن گوشی چاره ای جز جدا کردن نمایشگرهای محکم شده با چسب و کانکتورهای متعدد دیگر وجود ندارد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و انجام اینکار هم نیازمند استفاده از سشوار حرارتی است.

در تصویر زیر ماژول دوربین سه گانه را می بینید که از حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال، سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی با اپرچر f/1.8 و دوربین TOF سه بعدی با اپرچر f/1.3 تشکیل شده است. تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقیویوو نکس دوال به دوربین جلو مجهز نشده چرا که از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دوربین اصلی قدرتمند آن می توان برای ثبت تصاویر سلفی بهره برد.

به گفته کارشناسی که این کالبدشکافی را صورت داده تعمیر و تعویض قطعات ویوو نکس دوال کار ساده ای نیست و در صورت خرید - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بهتر است با دقت هرچه تمام تر از آن نگهداری کنید.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی نوبیا ایکس با نمایشگر دوگانه

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone