تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16758.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل شارژر و هدفون را از جعبه آیفون‌های ۱۱، SE و XR هم حذف کرد

اپل در جریان معرفی گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 تایید کرد که پرچمدارهای جدیدش بدون آداپتور شارژر و هدفون به بازار عرضه خواهند شد. اما قضیه به همین جا ختم نمی‌شود و قرار است تمامی گوشی‌های ...

اپل در جریان معرفی گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 تایید کرد که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - پرچمدارهای جدیدش بدون آداپتور شارژر و هدفون به بازار عرضه خواهند شد. اما قضیه به همین جا ختم نمی‌شود و قرار است تمامی گوشی‌های آیفون از جمله آیفون SE، آیفون 11 و آیفون XR نیز بدون شارژر و هدفون در دسترس کاربران قرار گیرند.

از این پس تمامی گوشی‌های هوشمندی که از طریق اپل استور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - سفارش داده شوند، فاقد آداپتور شارژر و هدفون خواهند بود. حتی اگر قبلا کاربران آن دستگاه را با هدفون و شارژر خریداری می‌کردند، در سری جدید عرضه به بازار فاقد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - شارژر و هدفون خواهند بود.

در جعبه محصول، تنها گوشی هوشمند و کابل USB-C به لایتنینگ قرار داده می‌شود و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - اگر کسی قصد خرید آیفون SE از طریق اپل استور داشته باشد، با چنین پیامی مواجه می‌شود:

«به عنوان بخشی از تلاش‌‌های انجام - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - شده در جهت محقق ساختن اهداف زیست محیطی، در جعبه آیفون SE، آداپتور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - شارژر و هدفون  قرار داده نشده است. لطفا از شارژرها و هدفون‌هایی که از قبل در اختیار دارید، استفاده کنید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - یا در بخش لوازم جانبی به صورت جداگانه سفارش بدهید.»‌

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان

به غیر از آیفون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - SE، این موضوع در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - مورد آیفون 11 و آیفون XR نیز صدق می‌کند. در جعبه این گوشی‌های هوشمند، خبری از شارژر و هدفون نیست.

اپل در جریان رویداد رونمایی گوشی‌های هوشمند جدیدش اعلام کرد که بیش از 700 میلیون هدفون و بیش از 2 میلیارد آداپتور شارژر تاکنون به بازار عرضه کرده که رقم قابل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - توجهی است. کوپرتینویی‌ها ادعا می‌کنند که هدفش از حذف این لوازم جانبی، با هدف توجه بیشتر به محیط زیست انجام - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - شده، در حالیکه بسیاری این ادعا را باور ندارند و اپل را متهم به کم فروشی می‌کنند.

«لیزا جکسون» مدیر بخش نوآوری‌های زیست محیطی اپل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان -  در رویداد رونمایی آیفون 12 اعلام کرد:

«حذف این لوازم جانبی، باعث کاهش انتشار کربن می‌شود. همچنین با این تغییر، جعبه گوشی‌های آیفون کوچکتر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - از قبل خواهند بود که منجر به کاهش گازهای گلخانه‌ای مورد نیاز برای حمل این محصولات می‌شود.»

علاوه بر دو مورد ذکر شده، حذف لوازم جانبی، باعث کاهش قیمت آیفون نیز می‌شود. در نهایت برخی کاربران، این تصمیم را تایید و برخی به شدت با آن مخالف هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آلما نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی آیا فیض آباد کاشمر تعمیرات یخچال ایکس ویژن XF-D600Wi/XR-D600WDi داره.
پاسخ: بله در فیض آباد شهر کاشمر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone