تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16751.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی وان پلاس 8T از وجود دو باتری داخل گوشی خبر می‌دهد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب « JerryRigEverything »، ویدیوی کالبدشکافی آخرین گوشی معرفی شده وان پلاس یعنی «وان پلاس 8T» را به اشتراک گذاشته که وجود دو باتری در داخل گوشی را تایید می‌کند. در ویدیوی کالبدشکافی قطعات ...

کانال یوتیوب « JerryRigEverything »، ویدیوی کالبدشکافی آخرین گوشی معرفی شده وان پلاس یعنی «وان پلاس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - 8T» را به اشتراک گذاشته که وجود دو باتری در داخل گوشی را تایید می‌کند.

در ویدیوی کالبدشکافی قطعات داخلی گوشی هوشمند جدید وان پلاس به خوبی قابل رویت است. «زک نلسون» از این کانال یوتیوب معتقد است که وجود دو عدد باتری به فناوری «Warp Charge 65» مربوط می‌شود. «پیت لاو» مدیرعامل این شرکت، پیشتر در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - شبکه اجتماعی ویبو در مورد فناوری جدید شارژ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - توضیح داده بود.

به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - که فناوری شارژ 65 واتی باتری، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - در واقع متشکل از دو سیستم 32.5 واتی است که به صورت موازی کار می‌کنند تا دو باتری 2250 میلی‌آمپرساعتی را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - شارژ ‌کنند.

«زک» به جزئیات فنی نحوه عملکرد این سیستم اشاره‌ای نمی‌کند و فقط به توضیح کلیات می‌پردازد. در حالی که تنها یک پک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - باتری در گوشی هوشمند وان پلاس 8T دیده می‌شود، اما کاملا واضح است که داخل پک، دو باتری وجود دارد. در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده، علاوه بر قطعات داخلی وان پلاس 8T‌، می‌توان قطعات مقاوم در مقابل نفوذ آب را نیز مشاهده کرد.

چند روز قبل نیز «زک» در ویدیوی دیگری، تست مقاومت وان پلاس 8T در برابر آتش، خراش و فشار  را مورد بررسی قرار داد. نتیجه تست مقاومت نشان می‌دهد، با وجودی که تغییر چشمگیری در استحکام این دستگاه نسبت به وان پلاس 8 دیده نمی‌شود، اما گوشی هوشمند جدید وان پلاس مشکلی هم از نظر استحکام - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - ندارد.

وان پلاس 8T، آخرین گوشی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - هوشمندی است که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - از سوی این شرکت با چیپست اسنپدراگون 865 و دوربین اصلی چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم رونمایی شد.

این گوشی هوشمند از تاریخ 29 مهرماه وارد بازار اروپا خواهد شد و قیمت نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن به ترتیب برابر ۶۰۰ و ۷۰۰ یورو است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone