🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  4. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23469.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پیکسل بوک Go معرفی شد؛ کروم بوک پریمیوم با قیمت 650 دلار

گوگل در مراسم امروز خود، علاوه بر معرفی پیکسل ۴ و پیکسل بادز و اعلام تاریخ عرضه سرویس بازی استادیا، از نسخه ارزانتر لپ تاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم او‌اس نیز پرده برداشته است. ...

گوگل در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - مراسم امروز خود، علاوه بر معرفی پیکسل ۴ و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - پیکسل بادز و اعلام تاریخ عرضه سرویس بازی استادیا، از نسخه ارزانتر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - لپ تاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم او‌اس نیز پرده برداشته است. پیکسل بوک Go در نسخه‌های متفاوت و با قیمت ۶۵۰ دلاری به بازار خواهد آمد.

سخت‌افزار این لپ تاپ شامل رنج مختلفی از پردازنده‌های اینتل می‌شود. کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود، پردازنده Core i5، Core m3 و یا Core i7 - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - را انتخاب کنند. شاید مهمترین ویژگی پیکسل بوک Go - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - را بتوان در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - میزان حافظه رم ارائه شده آن دانست. کاربران برای اولین بار می‌توانند تا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - ۱۶ گیگابایت رم را برای این لپ تاپ انتخاب کنند تا به همراه پردازنده Core i5 شاهد لپ تاپ میان‌رده قدرتمندی باشیم.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران

علاقه‌مندان به پیکسل بوک Go می‌توانند از بین فضای ذخیره‌سازی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای حافظه SSD خود انتخاب کنند. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - نمایشگر این لپ تاپ نیز - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - در اندازه ۱۳.۳ اینچی و دو رزولوشن ۱۰۸۰P و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - 4K خواهد بود که برخلاف دیگر پیکسل‌ بوک‌هایی که گوگل پیشتر معرفی کرده بود، از نسبت صفحه ۱۶ به ۹ استفاده می‌کند.

البته شاید نمایشگر 4K برای پیکسل بوک Go کمی عجیب به نظر برسد ولی با توجه به عرضه سرویس استادیا، می‌توانید از آن برای بهره بردن از حداکثر کیفیت بازی‌های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - استفاده کنید. پیکسل بوک Go همچنین از دو اسپیکر قدرتمند به همراه دو - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - میکروفون نویزگیر استفاده می‌کند که کنار کیبورد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - آن قرار دارند.

یک وبکم ۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - با نرخ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - ۶۰ فریم بر ثانیه نیز برای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - تماس‌های تصویری در این لپ تاپ تعبیه شده است. نام جالب این دوربین Duo است که به نوعی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - اشاره به سرویس تماس تصویری گوگل دارد.

گوگل مدعی است که پیکسل بوک Go می‌تواند ۱۲ ساعت شارژ نگه دارد و تنها با ۲۰ دقیقه شارژ، برای ۲ ساعت از آن استفاده کنید. این لپ تاپ زیبا در رنگ‌های مشکی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت مدل‌های مختلف این لپ تاپ نیز به صورت زیر است:

  • اینتل Core m3 به همراه ۸/۶۴ گیگابایت حافظه SSD و رم و نمایشگر FHD به قیمت ۶۵۰ دلار
  • اینتل Core i5 به همراه ۸/۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و رم و نمایشگر FHD به قیمت ۸۵۰ دلار
  • اینتل Core i5 به همراه ۱۶/۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و رم و نمایشگر FHD به قیمت ۱۰۰۰ دلار
  • اینتل Core i7 به همراه ۱۶/۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و رم و نمایشگر 4K به قیمت ۱۴۰۰ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رودابه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام دوستان به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone