تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16750.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل لنز به قابلیت‌های جدیدی برای آموزش، جستجو و خرید مجهز شد

گوگل در رویداد «SearchOn»، از اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به گوگل لنز برای بهبود جستجو، بهینه‌سازی خرید و قابلیت‌های جدیدی  برای آموزش آنلاین خبر داد. از این پس کاربران می‌توانند از طریق دوربین گوشی هوشمند خود ...

گوگل در رویداد «SearchOn»، از اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به گوگل لنز برای بهبود جستجو، بهینه‌سازی خرید و قابلیت‌های جدیدی  برای آموزش آنلاین خبر داد. از این پس کاربران می‌توانند از طریق دوربین گوشی هوشمند خود و با استفاده از گوگل لنز، به قابلیت‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر گوگل لنز می‌تواند بیش از 15 میلیارد آیتم اعم از گیاهان، حیوانات، مکان‌های دیدنی و بسیاری موارد دیگر را شناسایی کند. این در حالی است که دو سال قبل، تنها امکان شناسایی یک میلیارد آیتم برای گوگل لنز وجود داشت.

تصور کنید در حال یادگیری زبان جدیدی هستید، گوگل لنز در این مسیر می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و بیش از 100 زبان دنیا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - جمله اسپانیایی و عربی را پشتیبانی می‌کند. کاربران به راحتی می‌توانند ترجمه کلمات و جملات مختلف را به صورت نوشتاری و همراه با تلفظ در اختیار داشته باشند.

از نوار جستجوی اپلیکیشن گوگل در سیستم عامل اندروید و iOS می‌توان از راهنمای گام به گام و ویدیوهای موجود، برای حل مسایل ریاضی، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - شیمی، زیست شناسی و فیزیک کمک گرفت. ابزارهای جدید واقعیت افزوده گوگل لنز در یادگیری علوم مختلف به کاربران کمک می‌کند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید گوگل لنز، به کاربران کمک می‌کند تا خرید راحت‌تر و بهتری داشته باشند. اگر تصویری از محصول به گوگل لنز داده شود، به راحتی آن را جستجو می‌کند. در بروز رسانی جدید، خرید آنلاین با گوگل لنز راحت‌تر از قبل شده است.

وقتی تصویری را روی مرورگر کروم یا اپلیکیشن گوگل در سیستم عامل اندروید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - لمس می‌کنید و انگشت خود را روی آن تصویر نگه می‌دارید، گوگل لنز دقیقا همان محصول را پیدا کرده و پیشنهادهایی را برای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - نحوه استفاده از آن مطرح می‌کند. - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - این ویژگی به زودی در اختیار کاربران iOSنیز قرار می‌گیرد. لنز از فناوری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - «Style Engine»  که بزرگترین پایگاه داده محصولات جهان را با میلیون‌ها تصویر دراختیار دارد، استفاده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌‌کند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان

یکی دیگراز قابلیت‌های جدید گوگل لنز، فضایی برای بررسی محصول فراهم می‌کند. تصور کنید امکان مراجعه به فروشگاه و برررسی محصولات را به صورت حضوری ندارید. قابلیت واقعیت افزوده گوگل لنز، محصول - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - را به خانه کاربران می‌آورد تا به راحتی بتوانند آن را در رنگ‌های مختلف و با جزئیات بیشتر مشاهده کنند.

- تعمیرات یخچال فیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone