تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16759.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 احتمالا ارزان‌ترین پرچمدار سامسونگ از نظر هزینه تولید خواهد بود

سامسونگ احتمالا در دی ماه از گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود هزینه ساخت پایینتری نسبت به پرچمدارهای این کمپانی در سال‌های گذشته داشته باشند. منابع کره‌ای نزدیک به زنجیره تامین قطعات ...

سامسونگ احتمالا در دی ماه از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود هزینه ساخت پایینتری نسبت به پرچمدارهای این کمپانی در سال‌های گذشته داشته باشند.

منابع کره‌ای نزدیک به زنجیره تامین قطعات سامسونگ اعلام کرده‌اند که این شرکت کره‌ای مذاکراتی برای کاهش قیمت برخی قطعات اصلی نسل آینده گوشی‌های سری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - گلکسی S‌ انجام داده است.

قطعاتی که سامسونگ برای آن‌ها تخفیف می‌گیرد شامل قطعات RF از بخش کسب و کار وایرلس سامسونگ و همچنین ماژول‌های - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - نمایشگر از سامسونگ دیسپلی می‌شوند. این دو بخش موافقت کرده‌اند که قیمت قطعات خود را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۸ تا ۹ درصد کاهش دهند که تقریبا دو برابر سطح معمول است.

فروش این دو بخش کاهش پیدا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرده، با این حال شاید برای کسب و کار آن‌ها مناسب باشد، البته اگر بتوانند به حاشیه سود بالایی دست پیدا کنند. احتمالا تاثیر این موضوع را در گزارش مالی جدید سامسونگ مشاهده خواهیم کرد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان

در حال حاضر مشخص نشده که تولیدکنندگان شخص ثالث نیز چنین کاهش قیمتی را برای گوشی‌های سری گلکسی S21 درنظر می‌گیرند یا خیر. با این وجود در گزارش اخیر به این موضوع - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - اشاره شده که قیمت قطعات - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - گوشی‌های هوشمند پرچمدار احتمالا یکبار دیگر تا پیش از پایان سال - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - جاری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - میلادی کاهش پیدا می‌کند.

در حالی که کاهش قیمت قطعات می‌تواند منجر به کاهش قیمت گوشی شود، سامسونگ احتمالا بجای این کار حاشیه سود خود را افزایش می‌دهد. با وجود اینکه شاید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - برخی تولیدکنندگان شخص ثالث قیمت قطعات تولیدی خود را کاهش دهند، کوالکام دست به چنین کاری نخواهد زد. قیمت قطعات کوالکام وابسته به تولید و تقاضا است و با توجه به تامین مناسب قطعات، این کمپانی با توجه به قوانین ضدانحصار - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - قیمت آن‌ها را مشخص می‌کند.

گلکسی S21 اولترا یا گلکسی S30 اولترا که جایگزین گلکسی S20 اولترا می‌شود، احتمالا نسبت به پرچمدار سال ۲۰۲۰ این کمپانی کره‌ای هزینه ساخت کمتری خواهد داشت، با این حال نباید منتظر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرند زنجان استان زنجان - قیمت پایینتر آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone