تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16757.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ از فصل جدید کال آف دیوتی تا حمله‌ی آدم فضایی‌ها

در هفت سنگ این هفته به اندازه کافی حرف برای گفتن داریم که از هر مقدمه‌ای بگذریم و مستقیم به سراغ اخبار برویم. اول با کال آف دیوتی موبایل شروع می‌کنیم که با فرا رسیدن سالگرد ...

در هفت سنگ این هفته به اندازه کافی حرف برای گفتن داریم که از هر مقدمه‌ای بگذریم و مستقیم به سراغ اخبار برویم. اول - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - با کال آف دیوتی موبایل شروع می‌کنیم که با فرا رسیدن سالگرد انتشار و آغاز فصل یازده بازی بازیکنانش را با یک آپدیت جدید خوشحال کرد. در جزئیات آپدیت جدید آمده که پایین‌ترین سطح XP کارت به کلی از بازی حذف شده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - به مناسبت سالگرد انتشار هم قیمت‌ها کاهش پیدا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - کرده.

Battle Pass جدید هم از دیروز در دسترس قرار گرفته که شامل بلوپرینت و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - طراحی جدید برای سربازهاست. اما مهم‌ترین بخش آپدیت مربوط به حالت جدیدی است که به بازی اضافه شده و Cranked Mode نام دارد.این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - حالت جدید فقط یک قانون دارد: بجنگ یا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - بمیر! در این بخش یک تایمر شمارش معکوس تعبیه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - شده که با پایان آن شما هم می‌میرید و فقط با کشتن بقیه یا به اصطلاح «کیل گرفتن» می‌توانید مدت آن را زیاد کنید.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

دومین خبر این هفته آپدیت جدید بازی محبوب و پرطرفدار Dead by Daylight است که در کمتر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - از شش‌ماه به ده میلیون دانلود رسیده و حالا برای جشن گرفتن این موفقیت سازندگان بازی اعلام کردند که یک آپدیت گرافیکی جدید در راه است. طبق خبرها در آپدیت جدید چند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - ویژگی بصری و کاربردی هم به شخصیت‌های محبوب Cannibal و Hillbilly - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - اضافه خواهد شد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

Marvel Contest of Champions هم که یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای طرفداران مارول است در این هفته اعلام کرد که یک کاراکتر جدید به بازی اضافه خواهد شد و باید به زودی منتظر حضور «شیطان سرخ» یا همان Red Goblin باشیم. طبق داستان‌های مارول،‌ وقتی که نورمن آزبورن یا همان شیطان سبز فیلم مرد عنکبوتی از اسپایدرمن شکست خورد تصمیم گرفت از شخصیت ونوم کمک بخواهد تا قدرتش را پس بگیرد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - و بعد به شیطان سرخ تبدیل شد که یکی از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - قدرتمندترین اهریمن‌هاست.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

کمپانی Super Planet هم بازی SwordMaster - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - Story را به صورت جهانی عرضه کرد. بازی با کاراکترهای متنوع، طراحی انیمه‌ای و گیم‌پلی روانش پتانسیل بالایی دارد اما به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - نظر می‌رسد این روزها که Genshin Impact بازار داغی دارد و تمام توجه‌ها را به خود معطوف کرده، زمان خیلی مناسبی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - برای انتشار این بازی نباشد.

حالا که حرف از گنشین ایمپکت شد بد نیست به این هم اشاره کنیم که این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - بازی در کم‌تر از یک ماه و با 60 میلیون دلار سود به دومین بازی موبایل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - سودآور تبدیل شده و احتمالا به زودی به عنوان سودآور ترین بازی موبایل دست پیدا می‌کند چون فقط 4 میلیون دلار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - با رقیب خود یعنی Honor of Kings ساخته Tencent فاصله دارد. اگر هنوز با این بازی آشنا نیستید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - بد نیست نگاهی به «معرفی بازی Genshin Impact؛ بهتر از افسانه زلدا؟» داشته باشید.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

XCOM2 یکی از برترین بازی‌های سبک استراتژیک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - است که در انحصار کنسول و رایانه‌های شخصی بود و گفته شده که تا سال آینده در  دسترس بازیکنان موبایل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - هم قرار می‌گیرد. در XCOM2 موجودات فضایی دشمنان شما هستند اما دیگر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - خبری از مقاومت برای جلوگیری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - از اشغال زمین نیست،‌ کره‌ی خاکی بیست سال پیش تسخیر شده و شما به عنوان یکی از افسران سازمان XCOM باید بقیه افسران را به گروه خودتان اضافه کنید و داستان بازی را تا انتها پیش ببرید.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

Project Cars GO که تصمیم گرفته دوباره به میدان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - برگردد هم ‌اعلام کرد که اوایل آبان ماه اولین تست را به صورت بتای محدود برگزار می‌کند اما همچنان خبری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - از قیمت و زمان انتشار در دست نیست.

Before Dark

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

  • بازی آنلاین است

این روزها آنقدر پلتفرمر منتشر شده که شمار آن از دستمان در رفته اما در این میان هنوز هم برخی با گیم‌پلی جذاب، طراحی منحصر به فرد یا نوآوری‌های چشم‌گیر می‌توانند متفاوت‌تر از بقیه عمل کنند. با نگاهی به بازی Before Dark به نظر می‌رسد که کمپانی AHAKuo هم به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - این راز پی برده و یک بازی سرگرم‌کننده و البته سخت ارائه کرده.

Before Dark در یک جمله پلتفرمر نئونی است که طراحی ساده، جذاب و مراحل سختی دارد. در این بازی باید همیشه به یاد داشته باشید که زمان محدود است و اگر به خودتان نجنبید می‌میرید پس دور از دهن نیست که مجبور باشید آزمون و خطا کنید و هر مرحله را چندبار بگذرانید. خبر بد این است که بازی فقط برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

Before Dark

سازنده: AHAKuo قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 90 مگابایت زبان:

Hyperforma

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

  • بازی آفلاین است

Hyperforma یک بازی پازلی جذاب است که حدود دو سال پیش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - اول برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد و بعد نسخه پریمیوم برای اندروید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - منتشر شد. این هفته بالاخره نسخه‌ی رایگان بازی هم برای بازیکنان اندرویدی منتشر شد.

در هر مرحله‌ یک ساختار جالب و پیچیده روبروی شماست که باید با چرخش و جابجایی اشیاء رنگارنگ داخل بازی به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - هسته‌ی آن برسید. هرچند در قالب جملات شاید خیلی برایتان جالب نباشد اما تجربه کردن راه‌حل‌ها واقعا فرآیند لدت‌بخشی است که نباید از دست بدهید.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

Hyperforma

سازنده: HeroCraft Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 232/237.1 مگابایت زبان:

Dark Forest: Lost Story

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

  • بازی آنلاین است

یک بازی جذاب دیگر از سازنده‌ی Dead by Daylight که باز هم به سراغ یک داستان ترسناک و رمزآلود رفته. مجموعه‌ای از ارواح و شیاطین که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - هم حسابی بازیکن را می‌ترسانند و هم فرصت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - فکر کردن خارج از چهارچوب همیشگی را برایتان مهیا می‌کنند.

در اوایل بازی با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - شخصیت مرموزی به اسم Baba Yaga آشنا می‌شوید که باید کمکش کنید غذا بخورد، بخوابد و یک توپ پشمالوی عجیب را به او بدهید اما داستان به همین‌جا ختم می‌شود و شما با چند یادداشت روبرو می‌شوید که نیمه‌تمام مانده و کاراکتر دیگری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - به اسم Slender Man`a تلاش می‌کند شما به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - بقیه‌ی یادداشت‌ها دست پیدا نکنید.

در طول بازی همیشه به فرضیه‌هایتان شک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - کنید چون این بازی آمده که به جنگ تفکر قالبی برود. کنترل‌های بازی کاملا روان هستند، موسیقی متن بازی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - مو را به تنتان سیخ می‌کند، گیم‌پلی بسیار جذاب است و آزادی زیادی به بازیکنان می‌دهد. متاسفانه هنوز خبری از نسخه iOS نیست اما احتمال دارد که به زودی منتشر شود.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

Dark Forest: Lost Story

سازنده: AGaming+ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 560 مگابایت زبان:

Laser - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - Quest

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

  • بازی آفلاین - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - است

InfinityGames.io را همه به بازی‌های فکری خوش‌ساخت و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - محبوبش می‌شناسند و حالا با یک بازی جدید برگشته تا ذهن بازیکنان را به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - چالش بکشد. طراحی بازی بسیار شبیه به سایر بازی‌های این سازنده است و به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - نوعی می‌توان گفت که InfinityGames.io در طراحی پازل‌های مینیمال و جذاب صاحب‌سبک شده.

یک منبع لیزر در هر پازل وجود دارد که باید با استفاده از آینه ها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - آن را به محل درست هدایت کنید البته با توجه به سه بعدی بودن پازل‌ها کار کمی سخت است. مثل سایر بازی‌های این سازنده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - به موسیقی متن بازی هم توجه ویژه ای شده و استفاده از هندزفری می‌تواند تجربه‌ی شما را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - به عنوان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - بازیکن چند پله ارتقا دهد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

Laser Quest

سازنده: InfinityGames.io قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 102/209.8 مگابایت زبان:

9th Dawn III RPGتعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

  • بازی آفلاین است

9th Dawn III: Shadow of Erthil یکی دیگر از بازی‌هایی است که این هفته با انتشارش حسابی سروصدا به پا کرد. 9th Dawn III - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - یک بازی جهان‌باز است که بازیکنان در سیاهچال‌های آن به ماجراجویی می‌پردازند، گنج پیدا می‌کنند و با ۲۷۰ نوع هیولای مختلف - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - روبرو می‌شوند که باید آن‌ها را رام کنند و در تیم خود به کار بگیرند.

شما می‌توانید شخصیت‌تان را به مهارت‌ها و ویژگی‌های مختلف مسلح کنید، از آشپزی گرفته تا اسلحه‌سازی و ساخت طلسم. هم‌چنین در بازی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - یک سیستم جمع‌آوری کارت وجود دارد که در طی انجام چالش‌های مختلف این کارت‌ها را به دست می‌آورید و می‌توانید مجموعه‌ی خودتان را تکمیل کنید پس حواستان باشد که لوت یا همان غارت کردن سیاهچال‌ها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان - اندازه هیولاها اهمیت دارد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کنگاور استان کردستان

9th Dawn III

سازنده: Valoware قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 142/604.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone