تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16749.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل در سال ۲۰۱۷ با بزرگترین حمله DDoS تاریخ مقابله کرده است

تیم Google Cloud امروز اعلام کرده که چند سال پیش و طی ماه سپتامبر ۲۰۱۷ با یک حمله محروم‌سازی از سرویس (DDoS) به بزرگی ۲.۵۴ ترابیت بر ثانیه مقابله کرده است که در واقع بزرگ‌ترین ...

تیم Google Cloud امروز اعلام کرده که چند سال پیش و طی ماه سپتامبر ۲۰۱۷ با یک حمله محروم‌سازی از سرویس (DDoS) به بزرگی ۲.۵۴ ترابیت بر ثانیه مقابله کرده است که در واقع بزرگ‌ترین حمله DDoS تاریخ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - به حساب می‌آید.

در گزارشی جداگانه که البته به صورت همزمان منتشر شده نیز، گروه تحلیل خطر گوگل (TAG)‌، تیم امنیتی گوگل که خطر گروه‌های پیشرفته هک را آنالیز می‌کند، اعلام کرده که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - این حمله توسط هکرهایی صورت گرفته که از پشتیبانی دولتی برخوردار بوده‌اند. محققان TAG می‌گویند این حمله از طرف چین صورت گرفته و از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - درون شبکه‌های چهار تامین‌کننده خدمات اینترنت چینی انجام شده است.

دامین منشر، یکی از مهندسین اتکاپذیری امنیت در گوگل کلاد می‌گوید که پیک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - ۲.۴۵ ترابیت بر ثانیه در این حمله، «نتیجه کمپینی شش‌ماهه» بوده که از چندین متد مختلف برای فشار آوردن به زیرساخت سرور گوگل استفاده کرده است. «مهاجم از چندین شبکه برای جعل ۱۶۷ میلیون پکت بر ثانیه استفاده کرد تا ۱۸۰ هزار سرور SMTP و DNS و CLDAP را تحت فشار قرار دهد». البته منشر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - صحبتی از اینکه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - کدام سرویس گوگل هدف مهاجمین قرار گرفته بوده به میان نیاورده است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان

بدون تردید ابعاد این حمله نشان می‌دهد که هکرهایی که به منابع لازم دسترسی داشته باشند، چقدر در کار خود موفق خواهند بود. در واقع حمله به گوگل، ابعادی چهار برابر عظیم‌تر از حمله رکوردشکن و ۶۲۳ گیگابیت بر ثانیه‌ای بات‌نت Mirai در سال ۲۰۱۶ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - میلادی داشته است.

ضمنا این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - حمله از حمله DDoS و ۲.۳ ترابیت بر ثانیه‌ای که فوریه امسال زیرساخت AWS آمازون را هدف قرار داد نیز بزرگ‌تر بوده است. اما مشخص نیست که چرا گوگل این حمله را برای سه سال مخفی نگه داشته و تازه امروز تصمیم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - به اعلام خبر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - آن گرفته است. تیم TAG می‌گوید هدفش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آوج استان زنجان - از اعلام این ماجرا، افزایش آگاهی راجع به ترند گروه‌های هکر دولتی بوده که از حملات سوء استفاده جویانه DDoS برای اختلال در عملکرد اهداف‌شان استفاده می‌کنند. ضمنا تیم گوگل کلاد نیز تاکید روی این موضوع را لازم دیده که حملات DDoS طی سال‌های پیش رو و با افزایش پهنای باند اینترنت، ابعادی بسیار بزرگ‌تر به خود خواهند گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone