🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17054.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ آپدیت جدیدی را برای گوشی‌های ۵ ساله گلکسی S6 و نوت ۵ منتشر کرد

سامسونگ به تازگی رویه جدیدی را برای به‌روزرسانی محصولاتش در پیش گرفته و در همین راستا اینبار آپدیت‌هایی را برای گلکسی S6 و نوت ۵ منتشر کرد. پشتیبانی سامسونگ از این دو موبایل که نیم ...

سامسونگ به تازگی رویه جدیدی را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - برای به‌روزرسانی محصولاتش در پیش گرفته و در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - همین راستا اینبار آپدیت‌هایی را برای گلکسی S6 و نوت ۵ منتشر کرد.

پشتیبانی سامسونگ از این دو موبایل که نیم دهه از زمان معرفی آنها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - سپری شده، چند سالی است که به پایان رسیده اما این باعث نشده به‌روزرسانی جدیدی را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - برای فریمور این دستگاه‌ها ارائه نکند. این آپدیت‌ برای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - گلکسی نوت ۵ (نسخه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - فریمور N920SKSS2DTJ2) و سری گلکسی S6 (نسخه‌های فریمور G92xSKSS3ET و G928SKSS3DTJ3) در کره‌ جنویی منتشر شده و به زودی در مناطق دیگر نیز ارائه می‌شود.

متاسفانه این بروزرسانی نسخه اندروید گوشی‌های مذکور - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - را ارتقا نمی‌دهد و با هدف بهبود امنیت این دستگاه‌ها ارائه شده. هنوز مشخص - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - نیست سامسونگ از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - نظر عملکردی نیز تغییر خاصی را اعمال خواهد کرد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - یا خیر اما آنطور که SamMobile میگوید احتمالا خبری از این تغییر نیست و سامسونگ به دنبال رفع آسیب پذیری خاصی است که باید به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - سرعت آنرا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - رفع کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران

این نخستین باری نیست که سامسونگ سری گلکسی S6 را به شکل غیر منتظره‌ای آپدیت می کند و اوایل سال ۲۰۲۰ نیز وصله امنیتی دیگری را برای نسخه UAE منتشر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - کرده بود. این شرکت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - همچنین اوایل ماه جاری برای پرچمدارهای ۴ ساله خود - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge نیز یک بروزرسانی جدید حاوی پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر کرد.

این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - اقدامات در راستای تغییر رویکرد سامسونگ برای پشتیبانی طولانی‌تر از گوشی‌های گلکسی قرار دارند. شرکت‌ کره‌ای تا چند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - ماه قبل معمولا تنها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - ۲ بروزرسانی را برای موبایل‌هایش منتشر می‌کرد اما با کنار گذاشتن این روند که انتقادهایی را هم به دنبال داشت حالا برخی موبایل را تا ۳ نسل - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر چالوس استان مازندران - اندروید به‌روز می‌کند. این برنامه علاوه بر پرچمدارهای سری گلکسی S و نوت شامل مدل‌های منتخبی از سری A نیز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone