تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17050.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی مک مینی ظاهر پردازنده اپل M1 را آشکار می‌کند [تماشا کنید]

از زمان معرفی پردازنده M1 خبرهای زیادی در مورد کارایی و قدرت خیره کننده آن منتشر شد و حالا با کالبدشکافی مک مینی جدید نوبت به انتشار تصاویری از طراحی ظاهری این پردازنده رسیده است. ...

از زمان معرفی پردازنده M1 خبرهای زیادی در مورد کارایی و قدرت خیره کننده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - آن منتشر شد و حالا با کالبدشکافی مک مینی جدید نوبت به انتشار تصاویری از طراحی ظاهری این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - پردازنده رسیده است.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید بورد مک مینی نسبت به مدلی که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد به مراتب کوچکتر شده است. پردازنده اپل M1 نیز به بورد جدید متصل شده و توان محاسباتی آنرا تامین می‌کند. در این تصویر پردازنده همان چیپ نقره‌ای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - است که روی آن عبارت APL1102 حک شده است. پردازنده M1 تعبیه شده بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید شده و از ۸ هسته‌ پردازشی با چیدمان دو خوشه‌ای بهره می‌برد. وجود ۱۶ میلیارد ترانزیستور در کنار پردازشگر گرافیکی ۸ هسته‌ای نوید پردازش سریع برنامه‌ها را می‌دهند. یکی دیگر از مزایای چیپست جدید پشتیبانی از موتور پردازش عصبی برای کاربردهای یادگیری ماشین است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران

در سمت دیگر بورد هم شاهد حافظه رم یکپارچه هستیم که نسبت به مدل قبلی بسیار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - کوچکتر شده و فضای کمتری را اشغال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - می‌کند. استفاده از این ساختار دست کاربر را در افزایش حافظه رم بسته است بنابراین باید هنگام خرید به دقت بین مدل‌های ۸ و ۱۶ گیگابایتی یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این حافظه SSD هم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - با مدار یکپارچه شده و خبری از امکان ارتقای آن نیست.

هرچند ناممکن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - بودن ارتقای سخت‌افزاری به کام کاربران خوش نمی‌آید اما اپل در مدل‌های قبلی نشان داده که به خوبی با توان مورد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - نیاز برای اجرای اپ‌های روزمره و تخصصی آشناست و محصولات خود را متناسب با آن طراحی و تولید می‌کند؛ از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زیراب استان مازندران - اینرو اگر از مک‌مینی برای پردازش ‌های سنگین استفاده می‌کند بهتر است از همان ابتدا سراغ قوی‌ترین مدل‌ها بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone