تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17049.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

فهرست بدترین رمزهای عبور سال ۲۰۲۰ منتشر شد

محققین شرکت «NordPass» فهرست بدترین رمزهای عبور سال 2020 را منتشر کردند. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد کاربران توجه چندانی به امنیت داده‌های خود ندارند و کماکان ساده‌ترین پسوردها را انتخاب می‌کنند. بررسی‌های انجام شده ...

محققین شرکت «NordPass» فهرست بدترین رمزهای عبور سال 2020 را منتشر کردند. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد کاربران توجه چندانی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - به امنیت داده‌های خود ندارند و کماکان ساده‌ترین پسوردها را انتخاب می‌کنند.

بررسی‌های انجام شده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - روی رمزهای عبور - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - در سال 2015 نشان می‌داد که بسیاری از کاربران متاسفانه پسورد مناسب و با امنیت بالایی را برای حساب کاربری خود انتخاب نمی‌کنند. بدترین رمزهای عبور آن مقطع زمانی پسوردهایی همچون «123456» و «password» اعلام شده بود.

بررسی‌های جدید نشان می‌دهد اکنون در سال 2020 و بعد از گذشت 5 سال شرایط تغییر خاصی نکرده و کماکان برخی کاربران از همین پسورها استفاده می‌کنند.

محققین شرکت NordPass پس از تجزیه و تحلیل 275699516 گذرواژه‌‌ای که در اثر رخنه‌های امنیتی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - در سال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - 2020 لو رفته‌ بودند، دریافتند که برخی کاربران کماکان رمزهای عبور بسیار ساده‌ای را انتخاب می‌کنند که به را‌حتی می‌توان آنها را حدس زد و هکرها چنین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - رمزهایی را در زمانی کمتر از یک یا دو ثانیه هک می‌کنند. بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که تنها 44 درصد پسوردهای انتخاب شده منحصر به فرد بودند.

NordPass در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - گزارش سالیانه خود، فهرستی از ده پسورد ساده و تعداد کاربرانی که از چنین گذرواژه‌هایی استفاده می‌کنند، تهیه کرده است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان

گزارش سالیانه مربوط به امنیت رمز عبور نشان می‌دهد که محبوب‌ترین پسوردهای ساده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - در بین کاربران کماکان گذرواژه‌های «123456»، «123456789»، «picture1»، «password» - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - و « 12345678» هستند.

به استثنای رمز عبور «picture1» که رمزگشایی آن تقریبا سه ساعت طول کشیده، بقیه موارد به راحتی در عرض چند ثانیه رمزگشایی می‌شوند.

ظاهرا کاربران هنور تمایلی به استفاده از رمزهای عبوری با امنیت بالا که به راحتی قابل هک شدن نباشند، ندارند و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - به همین دلیل پسوردهایی ساده مثل « football »، «iloveyou»، «letmein» و «pokemon» - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - را انتخاب می‌کنند.

هنگام انتخاب گذرواژه باید به تکراری بودن الگوهای عددی و حروفی آن دقت کنیم. استفاده از نمادهای مختلف، حرف بزرگ در یکی از حروف پسورد و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - عدم استفاده از اطلاعات شخصی مانند تاریخ تولد، کد ملی و ... بسیار حائز اهمیت است.

از سوی دیگر، صاحبان کسب و کار که بعضا کاربران در سایت‌های آنها حساب کاربری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - ایجاد می‌کنند نیز باید به حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران خود اهمیت بدهند و اجازه انتخاب چنین رمز عبور‌های ساده‌ای را در حین ایجاد حساب به کاربران ندهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone