تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17055.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی جدید گوگل نقاشی‌های ساده را به هیولا تبدیل می‌کند

محققان گوگل موفق به توسعه ابزاری قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی شده‌اند که می‌‌تواند نقاشی‌های ساده طراحی شده در برنامه‌ای مثل «پینت» به هیولاهای عجیبی تبدیل کند. این ابزار به خوبی قدرت بالای هوش مصنوعی ...

محققان گوگل موفق به توسعه ابزاری قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی شده‌اند که می‌‌تواند نقاشی‌های ساده طراحی شده در برنامه‌ای مثل «پینت» به هیولاهای عجیبی تبدیل کند. این ابزار به خوبی قدرت بالای هوش مصنوعی را به نمایش می‌گذارد.

ابزار قدرتمند هوش مصنوعی گوگل، «Chimera Painter» نام دارد و با کمک فناوری مبتنی بر یادگیری ماشینی می‌تواند تصاویری طراحی شده کاربران را به راحتی به هیولا تبدیل کند.

«انویدیا» قبلا از این قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی برای طراحی مناظر استفاده کرده بود. «MIT» و «IBM» نیز از - تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن در طراحی ساختمان کمک گرفته بودند و - تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حالا نوبت به گوگل رسیده تا با کمک این قابلیت هیولا بسازد.

تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

تیم فنی Chimera Painter انگیزه اصلی خود را برای توسعه چنین ابزاری توضیح داده‌اند. آنها در تلاش هستند تا از ابزارهایی مانند paintbrush بتوانند به عنوان دستیاری هوشمند استفاده کنند. ابزار جدید هوش مصنوعی، نمونه اولیه ایده توسعه یافته توسط محققان گوگل است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک بتواند مدت زمان طراحی آثار هنری با کیفیت بالا - تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را کاهش دهد.

محققان گوگل - تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در تلاش هستند تا با کمک هوش مصنوعی، چالش خلق آثار هنری را به بازی ساده تبدیل کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن بتواند طرح‌های ساده را به هیولاهایی که نیاز به - تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - طراحی زیادی - تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دارند، تبدیل کنند.

محققان برای انجام این کار از بیش از 10 هزار نمونه هیولا کمک گرفته‌اند تا بتوانند در طراحی هیولا با استفاده از هوش مصنوعی به چنین موفقیتی دست پیدا کنند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

هر تصویری که کشیده می‌شود، ابتدا به بخش‌های مختلفی اعم از پنجه، پوزه، - تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پاها و سایر قسمت‌ها تقسیم می‌شود. ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی سپس می‌تواند هیولای مورد نظر را طراحی کند. اگر کاربر می‌خواست همین طرح را خودش بکشد، انجام چنین کاری بسیار وقت‌گیر بود.

ساندار پیچای مدیرعامل گوگل - تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیز معتقد است که - تعمیرات یخچال بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هوش مصنوعی کاربردی بسیار گسترده حتی عمیق‌تر از آتش و الکتریسیته خواهد  داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone