تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39042.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی اینتل و AMD از نخستین چیپ های Core i5 و Core i7 با گرافیک رادئون

در ماه نوامبر بود که اینتل و AMD، دو شرکتی که برای مدت های طولانی رقیب یکدیگر بوده اند در بیانیه ای غافلگیرکننده خبر از همکاری در ساخت چیپ های مخصوص لپتاپی دادند که پردازنده ...

این چیپ های تازه، در خانواده سری H چیپ های نسل هشتمی اینتل جای می گیرند و به گونه ای طراحی شده اند تا قدرتمندترین پردازنده های این کمپانی برای لپ تاپ ها - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - باشند. به بیان دیگر، پردازنده های اینتل و AMD، ماژولی هستند که از این پس شاهد قرار گیری شان در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گران قیمت ترین لپ تاپ های گیمینگ و دستگاه های قدرتمند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مشابه خواهیم بود.

اینتل می گوید گیمینگ روی این چیپ های تازه، نسبت به سیستم های قدیمی تر که از Intel Core i7 و کارت گرافیک GTX 950M - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بهره مند هستند، تا دو الی سه برابر سریع - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تر خواهد بود که البته بعد از گذشت 3 سال از عرضه چنین سیستم هایی، انتظار هم از اینتل همین است.

اینتل و AMD هنوز هیچ لپ تاپی از سوی شرکای خود معرفی نکرده اند که به این چیپ های تازه مجهز باشند، اما از آن جایی که نمایشگاه CES 2018 هنوز در ابتدای راه است فعلاً باید منتظر اخبار تکمیلی بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone