تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39025.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی دومین اسپیکر هوشمند مجهز به الکسا را با قیمت 30 دلار عرضه می کند

کمپانی شیائومی در انجمن رسمی Mi از توسعه اسپیکر هوشمند جدیدی خبر دارد که تنها 30 دلار قیمت دارد. این اسپیکر هوشمند توسط یکی از زیر مجموعه های این کمپانی به نام «Yeelight» عرضه شده ...

کمپانی شیائومی در انجمن رسمی Mi از توسعه اسپیکر هوشمند جدیدی خبر دارد که تنها 30 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دلار قیمت دارد.

این اسپیکر هوشمند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توسط - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یکی از زیر مجموعه های این کمپانی به نام «Yeelight» عرضه شده و از مزیت پشتیبانی از دو دستیار مجازی بهره می برد.

شیائومی اینکار را برای تسهیل ارائه خدمات به مشتریان خود صورت داده به گونه ای که نسخه چینی از فناوری هوش مصنوعی شیائومی و نسخه بین المللی از الکسای آمازون بهره خواهد برد.

از مشخصات - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این اسپیکر می توان به توان خروجی 2 واتی، برخورداری از 6 میکروفون با برد 5 متر، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پردازنده 4 هسته ای، 256 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مگابایت رم و امکان اتصال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به وای فای و بلوتوث اشاره - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرد.تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیشیائومی و مایکروسافت در سال گذشته قراردادی را امضا کردند که بر اساس آن اپلیکیشن های ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک و اسکایپ به صورت پیش فرض در موبایل های کمپانی چینی نصب می شدند و در عوض کمپانی ساکن ردموند 1500پتنت خود را به آنها می فروخت.

حال به نظر می رسد که شیائومی برای توسعه دستیار صوتی چینی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چندان خود را به زحمت نینداخته و از کورتانای مایکروسافت در آن بهره برده است.

قطعه پازلی که این قطعات را تکمیل می کند پلتفرم «Azure» مایکروسافت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است که پردازش اپلیکیشن های ابری مایکروسافت و سرویس های ابری شیائومی را فراهم می کند.

از آنجایی که کورتانا یکی از بخش های کلیدی این پلتفرم است، توسعه هوش مصنوعی بر اساس آن و استفاده از پتنت های خریداری شده از مایکروسافت، حدس و گمان های استفاده از این دستیار صوتی در اسپیکر هوشمند جدید را تقویت می کنند.با این حال شیائومی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و Yeelight هنوز پشتیبانی از کورتانا در این اسپیکر را تائید نکرده اند.

بر اساس بیانیه شیائومی این اسپیکر از یک ماه دیگر در چین عرضه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده و پس از آن راه خود را بازارهای جهانی باز خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone