تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39044.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پاناسونیک از دو تلویزیون جدید FZ800 و FZ950 با پنل OLED رونمایی کرد

کمپانی پاناسونیک در نمایشگاه CES از دو مدل جدید از تلوزیون های OLED با نام FZ800 و FZ950 رونمایی کرد. این دو مدل با استفاده فناوری OLED ساخته شده اند که به معنی نمایش عمیق تر رنگ ...

کمپانی پاناسونیک در نمایشگاه CES از دو - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مدل جدید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از تلوزیون های OLED با نام FZ800 و FZ950 رونمایی کرد.

این دو مدل با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - استفاده فناوری OLED ساخته شده اند که به معنی نمایش عمیق تر رنگ سیاه و کنتراست بهتر در مقایسه با پنل های LCD است.

در میان بهینه سازی های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صورت گرفته در مدل های جدید فناوری Dynamic LUT نیز دیده می شود که به گفته سازنده امکان ده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مرتبه به روزرسانی ساختار رنگ را در هر ثانیه فراهم می کند و این در حالی است که در مدل های قبلی این به روزرسانی تنها در ابتدای پخش هر برنامه یا فیلم صورت می گرفت.تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربیساختارهای رنگ نحوه ایجاد و نمایش رنگ ها را بسته به نوع محتوا مشخص می کنند و این مساله به نمایشگر اجازه می دهد که بهترین و دقیق ترین ترکیب رنگ ممکن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را ایجاد کند. علاوه بر این تلویزیون های پاناسونیک از نمایشگرهای بهتری نیز - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بهره - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می برند که کیفیت تصویر را بهبود می بخشد.

این دو مدل علاوه بر پشتیبانی از فرمت HDR10 پلاس به پردازنده های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تصویری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جدید و اسپیکرهای «تکنیکس» مجهز شده اند که در بهبود کیفیت صدا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نقش عمده ای ایفا خواهد کرد.

به گفته کمپانی سازنده تولید تلویزیون های FZ800 و FZ950 در واقع تلاشی برای ایجاد بهترین تجربه کاربری تماشای فیلم در خانه است. تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربیFZ800 و FZ950 در دو - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سایز 55 و 65 اینچی طراحی شده اند که در واقع 4 مدل جدید را برای عرضه به بازار در اختیار پاناسونیک قرار می دهد.

در حال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با تاریخ عرضه و قیمت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دقیق این محصولات منتشر نشده است، با این حال پاناسونیک تاکید کرده که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این تلویزیون ها در بهار سال آینده با قیمتی رقابتی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone