🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39032.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

جان مک آفی از هک شدن حساب کاربریش در توییتر خبر می دهد

شاید «جان مک آفی» مؤسس شرکت مک آفی و آنتی ویروس تجاری به همین نام یک متخصص امنیتی باشد اما هکرها ثابت کرده اند که در فضای مجازی هیچ کس نفوذناپذیر نیست. او در توییتی ...

شاید «جان مک آفی» مؤسس شرکت مک آفی و آنتی ویروس تجاری به همین نام یک متخصص امنیتی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - باشد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اما هکرها ثابت کرده اند که در فضای مجازی هیچ کس نفوذناپذیر نیست.

او در توییتی از هک - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شدن حساب کاربری خود خبر داد که متن آن بدین شرح است:

فوری: حساب کاربری من هک شده و توییتر در جریان این مساله قرار گرفته است. توییت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های مربوط به ارز مجازی توسط من ارسال نشده است..

مک آفی در مصاحبه ای اعلام کرد که احتمالا موبایلش هک شده و این اتفاق هنگام مشاهده هشداری مبنی بر عدم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پشتبانی از سیم کارت اتفاق افتاده است.

ظاهرا هکرها از حساب کاربری وی برای تبلیغ ارزهای مجازی کمتر شناخته شده استفاده کرده اند.

اگرچه خود او  هم در زمینه ارزهای رمزنگاری شده تخصص دارد و قبلا در این زمینه تبلیغاتی را انجام داده، حالا اعلام کرده که از این پس تنها هفته ای یکبار این مطالب را منتشر می کند.

مک آفی در توییت دیگری از خودش به عنوان کسی یاد کرده که دشمنان زیادی دارد و هکرها به دنبال فرصتی برای ضربه زدن - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به وی هستند.

با این حال برخی کاربران - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با اشاره به اینکه او بهترین و شاخته شده ترین گزینه برای تبلیغ در توییتر نبوده درباره هک شدن اکانت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مک آفی اظهار تردید کرده اند.تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستانیکی از دلایل این مساله اظهار نظرهای ضد و نقیض خود این متخصص امنیتی است چرا که وی قبلا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اعلام کرده بود که هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد اما بعدا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - معلوم شد که وی در سال گذشته حسابی کاربری را در این سایت باز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کرده است.

علاوه بر این او در سال 2012 به خاطر مرگ همسایه اش مورد سوء ظن قرار گرفت و در سال - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 2016 هم شانس خود را برای نامزدی ریاست جمهوری آمریکا آزمود، هرچند در همان مرحله اول - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از عرصه رقابت ها حذف شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone