تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39046.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نماینده مجلس در کارگروه فیلترینگ: مخالف ادامه فیلترینگ تلگرام هستم

نماینده و ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، خبر داده است که به زودی فیلترینگ شبکه پیام‌رسان تلگرام برداشته خواهد شد و «دولت و مجموعه نظام به دنبال فیلترینگ کامل تلگرام نیستند.» «محمد کاظمی»، ...

نماینده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، خبر داده است که به زودی فیلترینگ شبکه پیام‌رسان تلگرام برداشته خواهد شد و «دولت و مجموعه نظام به دنبال فیلترینگ کامل تلگرام نیستند.»

«محمد کاظمی»، ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در گفت‌وگو با «خانه ملت» گفته است: «فیلترینگ دائم شبکه‌های مجازی به نفع کشور نیست زیرا عده‌ای از مردم از آن کسب روزی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می‌کنند.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

کاظمی، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عنوان کرده است که بهترین کار، سالم‌سازی و افزایش فرهنگ و آگاهی رسانه‌ای مردم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است و محدودیت‌ها صرفا در مسائل امنیتی و مواقع خاص باشد.

پیش از این نایب رئیس کمیسیون کسب و کارهای نوین اتاق ایران خبر داده بود که ۱۰ الی ۱۵ هزار کسب‌وکار از بستر تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کنند. کاظمی نیز در این باره گفته است:

«بیکار کردن افراد که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از این طریق ارتزاق می‌کنند می‌تواند آسیب‌های دیگری برای کشور به همراه داشته باشد لذا باید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در محدودیت‌سازی‌ها به حداقل‌ها اکتفا شود. با توجه به وجود مشاغل در فضای مجازی بخصوص تلگرام و کسب درآمد باید در ادامه فیلترینگ تلگرام منافع تمامی مردم حفظ شود. به دلیل آرام شدن فضای کشور مخالف ادامه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فیلترینگ هستم.»

باید توجه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - داشت که این صرفاً نظر یکی از اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است و این کارگروه ۱۳ عضو دارد که به این شرح هستند:

  • دادستان کل کشور (رئیس کارگروه)
  • رئیس یا نماینده سازمان صدا و سیما
  • وزیر یا نماینده وزیر اطلاعات
  • وزیر یا نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • وزیر یا نماینده وزیر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دادگستری
  • وزیر یا نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • وزیر یا نماینده وزیر علوم تحقیقات و فناوری
  • وزیر یا نماینده وزیر آموزش و پرورش
  • فرمانده نیروی انتظامی
  • یک نفر خبره در فناوری اطلاعات و ارتباطات به انتخاب کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی
  • یک نفر از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نمایندگان عضو کمیسیون قضائی و حقوقی به انتخاب این کمیسیون به تأیید مجلس شورای اسلامی
  • رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • نماینده دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در حال حاضر نظرات مختلفی از سوی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مسئولین درباره رفع فیلتر تلگرام عنوان می‌شود. «عبدالصمد خرم آبادی» معاون دادستان کل کشور روز گذشته گفته بود که فیلترینگ تلگرام باید مدت‌ها پیش رخ می‌دادکاظمی نیز اکنون خبر می‌دهد که دولت و مجموعه نظام به دنبال فیلترینگ کامل تلگرام نیستند؛ اظهارنظری که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مشابه با نظر وزیر ارتباطات است. آذری جهرمی در پایان هفته گذشته خبر داده بود که رفع فیلتر این پیام رسان منوط به حذف محتوای تروریستی و همکاری تلگرام است.

تلگرام، تنها یک پیام‌رسان میان دو نفر یا یک گروه نبود و کانال رسانه‌ای نیست. این پلتفرم قابلیت‌های خاص و ویژه‌ای مانند ربات و APIهای مختلف را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد و در حال حاضر هیچ‌یک از پیام‌رسان‌های داخلی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و خارجی قابلیت‌ها و امکانات تلگرام را در اختیار کاربران و کسب‌وکارها قرار نمی‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین چهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر میشه بگید تعمیرچی منطقه خیابان صداسیما میاندوآب سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در خیابان صداسیما شهر میاندوآب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone