تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39031.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رکاب زنی ۱۰ روزه تا لاس وگاس با کمک دستیار گوگل

نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی لاس وگاس موسوم به CES به زودی برگزار می شود و آنها که به این حوزه علاقه دارند کم کم در حال جمع کردن وسایل سفر هستند تا خود را به ...

نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی لاس وگاس موسوم به CES به زودی برگزار می شود و آنها که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به این حوزه علاقه دارند کم کم در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حال جمع کردن وسایل سفر هستند تا خود را به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این رویداد برسانند.

از آن جمله می توان به دوچرخه سواری اشاره - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نمود که قرار است عازم سفری ده روزه شده تا خود را به لاس وگاس برساند.

این فرد برای سفر خود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یک دوچرخه برقی را انتخاب کرده که با کمک دستیار صوتی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گوگل کنترل می شود و آنطور که در خبرها آمده بودجه مورد نیاز برای سفر او را نیز گوگل تامین کرده که قصد دارد حضوری پررنگ در بزرگ ترین نمایشگاه سالانه کالاهای الکترونیک مصرفی داشته باشد.

برای این کار از نسل دوم افزونه ای به نام Wheel استفاده شده که چند ماه پیش توسط شرکت سازنده اش یعنی الکترون معرفی شد و هم اکنون نیز با قیمت ۷۹۹ دلار در وبسایت شرکت سازنده پیش فروش می شود. با این حال پیاده سازی Google Assistant روی آن اقدامی کاملا تازه است و این نسخه از Wheel فعلا در مرحله بتا قرار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دارد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

در واقع - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اینطور به نظر می رسد که صرف حضور اسیستنت روی موبایل ها و اسپیکرهای هوشمند برای گوگل رضایت بخش نبوده و به همین خاطر غول جستجوگر بر آن شده تا با عقد قراردادی با شرکت الکترون از آن در حوزه حمل و نقل نیز بهره بگیرد.

جیمز پارکر نایب رئیس این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شرکت در مصاحبه با تک کرانچ گفته:

ما ضمن همکاری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با گوگل برای یکپارچه سازی اسیستنت تمام تلاش خود را به کار بستیم تا تجربه کاربری را تا حد ممکن ساده نموده و تکنولوژی صوتی را به بهترین شکل ممکن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با دوچرخه ادغام کنیم. هم اکنون تکنولوژی ارائه فرامین صوتی در خودروها فراهم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - است و ما باور داریم که فرصت های زیادی برای استفاده از این تکنولوژی روی دوچرخه ها در اختیارمان قرار دارد.

عملکرد wheel نیز درست مانند دیگر افزونه های ساخته شده برای دوچرخه های متحرک از جلو است و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نصب آن نیز طبق اعلام شرکت سازنده تنها چند دقیقه طول می کشد؛ صرفا کافیست آن را به پره های چرخ جلو متصل کرده و بعد سنسور را به یکی از پدال ها وصل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کنید.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

در وضعیت پیش فرض سیستم از نوعی سنسور برای تشخیص زمان هایی که در سربالایی قرار دارد استفاده می کند و به یاری رکاب زن می آید. می توان با استفاده از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپلیکیشن الکترون نیز سطح کمک آن را شخصی سازی نمود اما حتی زمانی که مانیتور کنترلی روی دسته دوچرخه نصب شده باشد کار کردن با آن در حین حرکت بسیار دشوار است و اینجاست که دستیار گوگل به کمک می آید.

باید اشاره کنیم هیچ میکروفونی روی بورد wheel قرار ندارد (شاید در نسخه های آتی این امکان اضافه گردد) بنابراین همچنان لازم است که از هدست های مجهز به میکروفن همراه آن استفاده نمایید.

با گفتن عبارت OK Google, start bike ride (اکی گوگل، حرکت دوچرخه را آغاز کن) wheel شروع به کار می کند و داده ها را با استفاده از اپلیکیشن الکترون سنجش می نماید.به غیر از این مورد می توانید از اسیستنت برای تغییر سطح کمک سیستم، مشاهده میزان شارژ باتری آن و خواندن اطلاعات - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به نمایش در آمده حین دوچرخه سواری تان کمک بگیرید.

سفر ده روزه Max Lippe قرار است از ۳۱ دسامبر شروع - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شود و  Max Lippe از میدان یونیون واقع در منهتن عازم این سفر شود. او طبق برنامه ریزی ها باید روزانه ۱۷ ساعت رکاب بزند تا در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نهایت به محل برگزاری CES 2018 برسد. اضافه کنیم که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در هر ۸۰ کیلومتر باید wheel شارژ شود و این یعنی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حین سفر لازم است مرتبا کار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شارژ آن صورت بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone