تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39057.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پوشش خبری ویژه دیجیاتو از CES 2018

نمایشگاه سالانه کالاهای الکترونیک مصرفی لاس وگاس که با نام CES شناخته می شود تا چند روز دیگر آغاز به کار خواهد کرد و شرکت های تولیدکننده فعال در این صنعت نیز به رسم همیشگی ...

نمایشگاه سالانه کالاهای الکترونیک مصرفی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - لاس وگاس که با نام CES شناخته می شود تا چند روز دیگر آغاز به کار خواهد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کرد و شرکت های تولیدکننده فعال در این صنعت نیز به رسم همیشگی عازم محل برگزاری شده اند تا تازه ترین دستاوردها و نوآوری هایشان را پیش روی بازدیدکنندگان این رویداد قرار دهند.

دیجیاتو نیز همچون سنوات گذشته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این نمایشگاه را به صورت لحظه به لحظه رصد می کند تا تازه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ترین اخبار و اتفاقات آن را به سمع و نظر شما برساند.

درب های محل برگزاری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - CES 2018 به صورت رسمی از سه شنبه ۱۹ام تا جمعه ۲۲ دی ماه به روی بازدیدکنندگان گشوده می - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شود اما شرکت های مطرح این عرصه از یک روز قبل (یعنی دوشنبه) کنفرانس های خبری جداگانه ای را برای معرفی تازه ترین محصولاتشان برگزار می نمایند.

اینکه در نمایشگاه امسال باید شاهد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - چه گجت های خلاقانه ای باشیم صرفا با گذشت زمان مشخص می شود اما از ماه ها قبل گمانه زنی هایی در این رابطه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - انجام شده و پیشتر در مطلبی جداگانه انتظارات از نمایشگاه CES 2018 را با شما در میان گذاشتیم.

البته همچون همیشه در کنار شرکت های مطرح و شناخته شده، شاهد رخ نمایی استارتاپ های متعددی هم در این رویداد هستیم که بعضا ایده هایشان به خاطر عدم استقبال عموم و در نتیجه فقدان سرمایه گذار با شکست روبرو می شوند. لذا امسال بر آن شدیم تا صرفا نگاهی گزیده بین به ایده های خلاقانه CES داشته باشیم و صرفا مهم ترین خبرها را با شما در میان بگذاریم.

ما را همراهی کنید...

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زادان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ روستای زاویه سفلی چالدران اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در روستای زاویه سفلی شهر چالدران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone