🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39023.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کره جنوبی از اولین پلتفرم آزمایش خودروی خودران مبتنی بر اینترنت 5G رونمایی کرد

سازمان ایمنی حمل و نقل کره جنوبی به همراه اپراتور مخابراتی SK Telecom به تازگی از اولین پلتفرم ویژه آزمایش خودروهای خودران بر مبنای اینترنت 5G رونمایی کرده است. فناوری 5G که به صورت زیر ...

سازمان ایمنی حمل و نقل کره جنوبی به همراه اپراتور مخابراتی SK Telecom به تازگی از اولین پلتفرم ویژه آزمایش خودروهای خودران بر مبنای اینترنت 5G رونمایی کرده است.

فناوری 5G که به صورت زیر ساخت های آزمایشی برای شهر 320 کیلومتر مربعی به نام «K-City» طراحی شده، اولین نمونه در نوع خود در جهان است که به طور ویژه برای آزمایش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خودروهای خودران پیاده سازی شده است.

سرعت 20 گیگابیت در ثانیه و نیز تأخیر بسیار ناچیز یک میلی ثانیه ای شبکه 5G به مرکز کنترل کمک می کند که تبادل اطلاعات بین خودرو ها و سایر تجهیزات هوشمند را در لحظه مدیریت کند. همچنین نقشه های سه بعدی از محل آزمایش تهیه شده که حداکثر خطای آن تنها 20 سانتی متر است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

البته شکی نیست که این تازه شروع کار است و قطعاً برای پیاده سازی چنین فناوری هایی در سطح جهانی نیاز به پیشرفت های اساسی در این حوزه احساس می شود تا بتوان به میزان قابل قبولی از اعتماد، در زمینه فناوری های ارتباطی دست یافت.

کره جنوبی تا سال 2020 زیرساخت های تکنولوژیک لازم برای سطح 3 خودروهای خودران در این کشور را فراهم خواهد کرد

ایجاد شهر K-City از حدود بهار سال 96 آغاز شد و پس از سرمایه گذاری 10.3 میلیون دلاری از سوی دولت کره جنوبی توسعه آن سرعت بیشتری یافت و سپس - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این شهر در چند هفته اخیر عملیاتی شد. در نهایت سازمان های دولتی قصد دارند - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با کمک شرکت های تکنولوژیک محلی به مرور فناوری های این شهر را گسترش دهند. همچنین - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دولت این کشور قصد دارد به منظور تجاری سازی سطح 3 خودروهای خودران (در این سطح خودرو خودران است - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ولی برای کنترل شرایط بحرانی نیاز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به دخالت راننده دارد) تا سال 2020 سرمایه گذاری های لازم را انجام دهد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

انتظار می رود کره جنوبی در المپیک زمستانی که از 20 بهمن ماه سال جاری در این کشور آغاز می شود، فناوری 5G را به طور رسمی برای اولین بار در جهان ارائه کند.

پیش از این رنو نیز با مجهز کردن محدوده ای مشخص از مسیر یک بزرگراه به اینترنت 5G، امکان آزمایش خودروی خودران سمبیوز را فراهم کرده بود که خبرنگار دیجیاتو نیز در یک تست درایو این خودرو را بررسی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نموده بود.

امید می رود اکنون که با موفقیت فناوری 5G توسط ایرانسل در کشورمان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آزمایش شده در آینده با فراهم شدن زیر ساخت های مورد نیاز، امکان آزمایش خودروی خودران در ایران فراهم شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone