تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39055.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تلاش گوگل برای کنار زدن الکسای آمازون در نمایشگاه CES

اگرچه نمایشگاه CES از فردا به صورت رسمی کار خود را آغاز می کند اما از همین حالا اطلاعات بسیاری از محصولات و فناوری های جدید به رسانه ها راه پیدا کرده است. یکی از ...

اگرچه نمایشگاه CES از فردا به صورت رسمی کار خود را آغاز می کند اما از همین حالا اطلاعات بسیاری از محصولات و فناوری های جدید به رسانه ها راه پیدا کرده است.

یکی از شرکت های که در سالیان اخیر حضور چندانی در این نمایشگاه نداشته گوگل است، با این حال خبرهایی از حضور پر رنگ کمپانی ساکن مانتن ویو در CES 2018 به گوش می رسد.

بر این اساس کارکنان گوگل از روز گذشته مشغول نصب تجهیزات بزرگ و بنرهای Hey Google در محوطه نمایشگاه بوده اند، که نشان دهنده تمرکز این کمپانی بر دستیار هوشمند است چرا که Hey Google در واقع فرمان راه اندازی دستیار این کمپانی در دستگاه های مختلف استتعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستانالبته تمرکز بر این دستیار صوتی به معنای نمایش و بازاریابی اسپیکرهای هوشمند هوم، هوم مینی و هوم مکس نیست بلکه تلاشی برای مقابله با سلطه الکسای آمازون بر CES در سال های اخیر است.

سال گذشته بسیاری از کمپانی های شرکت کننده در CES از یکپارچه شدن الکسا با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گجت های خود خبر داده بودند که موفقیت بزرگی برای آمازون به شمار می آید.

امسال اما به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نظر می رسد که داستان کمی متفاوت است چرا که پیش از این ال جی از تعبیه دستیار هوشمند گوگل در تلویزیون های خود خبر داده و احتمالا در روزهای آتی خبرهایی بیشتری از این دست منتشر می - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شوند.تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان این غول اینترنتی برای جلب توجه بیشتر علاوه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بر بهینه سازی دستیار هوشمند و ایجاد یک غرفه بزرگ در CES، بیلبوردهای بزرگی را با مضمون Hey Google در سطح شهر و مونوریل لاس وگاس - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که میزبانی این نمایشگاه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را بر عهده دارد، نصب کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کی بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** یخچال پاکشوما SRP-5182HW.HS شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone