🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39027.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

فیلترینگ سراسری تلگرام و اینستاگرام

گزارش کاربران به دیجیاتو و اطلاع‌رسانی در توییتر حکایت از آن دارد که تمام نسخه‌های تلگرام اکنون از دسترس خارج شده‌ اند. از عصر روز گذشته تا ساعتی پیش، این محدودیت در اینترنت موبایل اپراتورها ...

گزارش کاربران به دیجیاتو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و اطلاع‌رسانی در توییتر حکایت از آن دارد که تمام نسخه‌های تلگرام اکنون از دسترس خارج شده‌ اند. از عصر روز گذشته تا ساعتی پیش، این محدودیت در اینترنت موبایل اپراتورها وجود داشت اما اتصال به تلگرام و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اینستاگرام با اینترنت ثابت امکان‌پذیر بود اما از حدود ساعت ۱۸ امروز -۱۰ دی ماه- دسترسی به این دو شبکه اجتماعی/ پیام‌رسان به طور کامل قطع شده است.

روز گذشته وزیر ارتباطات ایران، در توییتر از «پاول دورف» به صورت عمومی درخواست کرد تا جلوی خشونت پراکنی یک کانال تلگرامی را بگیرد. مدیرعامل تلگرام - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نیز بر اساس قوانین ضدخشونت تلگرام، این موضوع را پذیرفت اما امروز کانال - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سیاسی مورد بحث دوباره به کار خود ادامه می‌دهد و همین موضوع سبب شده تا ساعاتی قبل دورف در توییترش بنویسد:‌ «مقامات در ایران مشغول مسدودسازی دسترسی کاربران به تلگرام هستند.»

در این میان خبرگزاری «صداوسیما» به نقل از یک منبع آگاه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اعلام - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده بود که با تصمیم سطوح عالی امنیتی، فعالیت تلگرام و اینستاگرام فقط به طور موقت محدود می‌شود. خبرگزاری ایلنا نیز به نقل از یک منبع آگاه، اخبار مشابهی را مخابره کرده و از محدودیت‌های نقطه‌ای صحبت کرده‌ است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

همه این‌ها در حالی است که یک ساعت پیش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از فیلترینگ سراسری تلگرام - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و اینستاگرام، «اسماعیل جبارزاده»، معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص اختلالات در این دو شبکه اجتماعی گفته بود: «دولت بنای تعطیلی شبکه‌های مجازی را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ندارد اما وقتی که ایجاد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اختلال می‌شود طبیعی است که از ابزارهای کنترل اجتماعات غیرقانونی استفاده شود و تصمیمات مقطعی گرفته شود.»

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

درحالی که نشانه‌های فعلی حکایت از موقتی بودن فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام در ایران دارد، به نظر می‌رسد موسس تلگرام برای همیشه قید فعالیت در ایران را زده است. او دقایقی پیش در کانال شخصی‌اش نوشته‌ای را منتشر کرد و توضیحاتی را در مورد توقف فعالیت تلگرام در ایران ارائه داد. وی باز هم علت مسدودسازی تلگرام در ایران را امتناع از حذف - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کانال‌های سیاسی عنوان کرده و خبر می‌دهد که این پیام‌رسان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به قوانین خود پایبند است.

از شب گذشته که احتمال فیلترینگ تلگرام افزایش پیدا کرده بود، کانال‌های تلگرامی و کسب‌وکارها مشغول ارائه راه‌های ارتباطی جایگزین با مخاطبان خود بودند اما هیچ‌ اپلیکیشن موبایلی در دوران جدید قادر به کسب موفقیت و محبوبیت به اندازه تلگرام نبوده است. فارغ از دغدغه‌های سیاسی، در صورت ادامه‌دار شدن فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام، احتمالاً کسب‌وکارهای زیادی با مشکل مواجه شده و طیف گسترده‌ای از مخاطبان خود را از دست می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آریامهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر میتونم یه سوال بپرسم تعمیرگاه شما آیا نیروهوایی تبریز باغمیشه برای کولر گازی دوو تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در نیروهوایی تبریز شهر باغمیشه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone