تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39050.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی HTC فردا از نسخه جدید هدست Vive رونمایی می کند

کمپانی HTC جمعه گذشته با انتشار تصویری در توییتر اعلام کرده بود که روز دوشنبه از مدل جدید هدست واقعیت مجازی Vive رونمایی خواهد کرد. در این تصویر که به صورت هوشمندانه ای طراحی شده ...

کمپانی HTC - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جمعه گذشته با انتشار تصویری در توییتر اعلام کرده بود که روز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دوشنبه از مدل جدید هدست واقعیت مجازی Vive رونمایی خواهد کرد.

در این تصویر که به صورت هوشمندانه ای طراحی شده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عبارت New Year به صورتی مات و واژه Resolution با وضوح کامل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که می توان آن را نشانه ای از رزولوشن بالاتر نمایشگر در مدل جدید هدست Vive به شمار آورد.تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

با توجه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به اینکه فردا افتتاحیه نمایشگاه CES - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 2018 در لاس وگاس است احتمالا کمپانی تایوانی در همین نمایشگاه از مدل 2018 هدست Vive رونمایی می کند.

این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کمپانی نخستین بار در نمایشگاه MWC - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سال 2015 در بارسلونا از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرده و سال بعد آن را با قیمت 800 دلار روانه بازارهای بین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - المللی کرد.

شش ماه پس از ورود این محصول به بازار کمپانی تایوانی اعلام کرد که بیش از 140 هزار دستگاه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - Vive را به فروش رسانده است. با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود که کسب و کار VR در شش ماه 112 میلیون دلار را عاید HTC کرده بود.

با این حال روزگار خوش این کمپانی دوام چندانی نیافت و با ورود رقبای تازه ناچار شد قیمت این هدست ها را  200 دلار کاهش دهد.

تابستان امسال نیز خبرهایی از مستقل شدن کسب و کار واقعیت مجازی Vive، در قالب یک کمپانی جداگانه منتشر شده بود که بعدا توسط مدیران این کمپانی رد شد.

بر خلاف عملکرد نه چندان موفق HTC در زمینه اسمارت فون ها که در نهایت به واگذاری بخشی از آن به گوگل انجامید، کسب و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کار واقعیت مجازی این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کمپانی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از رونق خوبی برخودار است .

پس از انعقاد قرار داد 1.1 میلیارد دلاری با گوگل و انتقال 2 هزار کارمند و متخصص به کمپانی آمریکایی، مسئولان HTC اعلام کردند که به توسعه سیستم های VR متعهد خواهند ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone