🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31389.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تولید دستگاهی برای تبدیل سیگنال وای فای به برق

محققان روشی برای تبدیل سیگنال های رادیویی یافته اند که می تواند رویای موبایل های بی نیاز از باتری را محقق کند. این اختراع را می توان به عنوان موفقیت بزرگی برای محققان تلقی کرد. ...

محققان روشی برای تبدیل سیگنال های رادیویی یافته اند که می تواند رویای موبایل های بی نیاز از باتری را محقق کند.

این اختراع را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - می توان به عنوان موفقیت بزرگی برای محققان تلقی کرد. روش جدید می تواند علاوه بر گوشی های موبایل در دیگر دستگاه ها هم کاربرد داشته باشد و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - شاید روش هایی برای ساخت فناوری های هوشمند جدید را پیش روی دانشمندان قرار دهد.

دستگاه جدید که رکتنا (Rectenna) نام دارد از نیمه هادی هایی ساخته شده که به اندازه چند اتم ضخامت دارند. سیگنال های وای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - فای با استفاده از آنتن یکپارچه رکتنا دریافت و سپس به جریان مستقیم تبدیل می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - تا برای تغذیه مدارهای الکترونیکی قابل استفاده باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران

با توجه به اینکه این دستگاه انعطاف پذیر است می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - برای پوشش هایی در ابعاد بزرگ هم کاربرد داشته باشد. بنا به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - محققان، از کاربردهای رکتنا می توان به گوشی های هوشمند، لپتاپ ها، تجهیزات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - پزشکی و فناوری های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - پوشیدنی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - بی نیاز از باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - اشاره کرد.

پروفسور «توماس پالاسیوس» از موسسه فناوری ماساچوست که در این پژوهش دخیل بوده در این باره می گوید:

«چه می شود اگر سیستم الکترونیکی را توسعه دهیم که می توان آن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - را در اطراف پل ها پیچید یا تمامی سطح - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - یک بزرگراه یا دیوارهای یک اداره را با آن پوشش داد تا الکترونیک هوشمند را به همه چیزهای اطرافمان بیاوریم؟ شما انرژی این دستگاه های الکترونیکی چطور فراهم می کنید؟

ما به دنبال روش جدیدی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - قدرت بخشیدن به سیستم های الکترونیکی آینده بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - ایم و به این منظور - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - انرژی [سیگنال های] وای فای را به دام انداخته ایم؛ به روشی که به سادگی در مناطق بزرگ یکپارچه می شود تا هوشمندی را به تمامی اشیاء اطرافمان بیاوریم»

در یک آزمایش، رکتنا در معرض سیگنال های وای فای با قدرتی در حدود 150 میکرو وات قرار گرفت و به میزان 40 میکرو وات انرژی را تولید کرد. این حد از انرژی تولید شده بیش از میزانی است که برای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - روشن کردن نمایشگر ساده یک موبایل یا فعال کردن یک چیپ نیاز داریم.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران

به گفته یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - از محققان یکی از کاربردهای کلیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - این سیستم می تواند در زمینه ایمپلنت های پزشکی و قرص هایی با امکان ارسال اطلاعات سلامت پس از بلعیده شدن توسط بیمار باشد. از دلایلی که این محقق برای کاربردی بودن فناوری جدید مطرح می کند خطرناک بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر متل قو استان مازندران - خوردن دستگاه های مجهز به باتری برای بیماران است؛ چرا که اگر باتری های لیتیومی در بدن بیمار نشت کند، می تواند منجر به مرگ شود.

اکنون محققان در تلاشند تا دستگاه های پیچیده تری مبتنی بر این فناوری را توسعه دهد که از نظر مصرف انرژی هم بهینه تر عمل می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone