تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10503.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: گوشی ایرانی توان رقابت با نمونه خارجی را دارد؛ اگر مردم همراهی کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از گوشی ایرانی استفاده می‌کند اعتقاد دارد موبایل داخلی توان رقابت با همتایان خارجی را داشته اما در ابتدای راه مردم باید همراهی کرده و از نواقص ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از گوشی ایرانی استفاده می‌کند اعتقاد دارد موبایل داخلی توان رقابت با همتایان خارجی را داشته اما در ابتدای راه مردم باید همراهی کرده و از نواقص احتمالی آن چشم‌پوشی کنند.

«عیسی زارع‌پور» در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - با بیان این که واردات گوشی سالانه حدود سه تا پنج - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - میلیارد دلار ارزبری دارد، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - درباره برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تولید موبایل ایرانی گفت:

«ظرفیت‌های خوبی برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - تولید موبایل در کشور وجود دارد اما باید بازار آن در کشور شکل گیرد و مردم به این موبایل‌ها اطمینان کنند. البته ممکن است نواقصی وجود داشته باشد اما باید به این نکته توجه کرد که موبایل ایرانی تولید داخل بوده و در ساخت آن از ظرفیت جوانان استفاده می‌شود، موجب اشتغالزایی خواهد شد، در مردم و جامعه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - خودباوری ایجاد می‌کند و نسبت به گوشی‌های خارجی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - ارزانتر است.»

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان

وی با بیان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - این که گوشی که هم اکنون از آن استفاده می‌کند ایرانی است و ظرفیت‌های مناسبی دارد، تاکید کرد تولید گوشی‌های همراه متنوع به برنامه‌ریزی منجسم، عزم عمومی و باور ملی نیاز دارد: «ما در تلاش هستیم تا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - بخش قابل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - توجهی از نیاز کشور به گوشی همراه از طریق تولید بومی تامین شود اما مردم نیز باید همراهی کنند زیرا حتی اگر محصولات باکیفیت نیز تولید شود اما مردم همراهی نکنند، اتفاق مثبتی در این زمینه نمی‌افتد.»

وزیر ارتباطات معتقد است گوشی‌های همراه داخلی توان رقابت با همتایان خارجی خود را دارند و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - حتی سرمایه‌گذاران ایرانی که اکنون در عرصه تولید در سایر کشورها فعال هستند، آمادگی دارند که ظرفیت خود را برای تولید گوشی همراه در ایران به کار گیرند.

زارع‌پور - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر چناران استان خراسان - با اشاره به اینکه تولید انواع گوشی‌های همراه با کیفیت، شدنی است اما باید باور ملی شکل گیرد و مردم نیز صبر کنند، اظهار داشت: «گاهی ممکن است برخی گوشی‌ها یکی از توانایی‌های گوشی‌های خارجی را نداشته باشد، طبیعی است ابتدای کار تولید است باید مردم همراهی کنند، تا روزی که بتوان صادرکننده گوشی همراه بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چکامه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا میتونم یه سوال بپرسم اطراف شهدا چناران خدمات دارید؟
پاسخ: بله در شهدا شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر سایه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا سایت ***** یخچال ویرپول WME1885DFCTS/WME1880NFTS شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone