تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10502.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تعرفه رومینگ همراه اول و ایرانسل برای اربعین 1400 اعلام شد

همچون سنوات گذشته و در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائران کربلای معلی در ایام اربعین 1400، همراه اول و ایرانسل تعرفه رومینگ بین‌الملل خود را برای برقراری مکالمه، پیامک و اینترنت در کشور ...

همچون سنوات گذشته و در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائران کربلای معلی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - در ایام اربعین 1400، همراه اول و ایرانسل تعرفه رومینگ بین‌الملل خود را برای برقراری مکالمه، پیامک و اینترنت در کشور عراق کاهش دادند.

مشترکان همراه اولی که قصد عزیمت به عراق را دارند مشمول دریافت تخفیف هزار تومانی در هر دقیقه مکالمه با ایران، تخفیف 500 تومانی در هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران و تخفیف 500 تومانی در ارسال پیامک می شوند.

بنابراین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - طبق نرخ ترافیک بین الملل و پس از اعمال تخفیف‌ها، هزینه هر دقیقه مکالمه با ایران 9هزار و 500 تومان، دریافت هر دقیقه مکالمه از ایران 6هزار تومان، ارسال پیامک 3هزار تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 2هزار تومان است.

این تخفیف های ویژه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - اربعین 1400 شامل تعرفه مکالمات بین الملل عراق هم شده است؛ به این شکل که هزینه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - مکالمه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - از خطوط همراه اول پس از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - اعمال تخفیف با تلفن‌های ثابت عراق هر دقیقه 4هزار و 500 تومان و با تلفن های همراه آن کشور 6هزار تومان شده است.

ایرانسل نیز تعرفه‌های رومینگ ویژه اربعین 1400 را بدین شرح اعلام کرده است:

«تعرفه هر دقیقه تماس صوتی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - خروجی (از عراق به ایران) از 9هزار و 900 تومان به 9هزار و500 تومان، تعرفه هر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - دقیقه تماس صوتی ورودی (از ایران به عراق) از 6هزار و 900 تومان تومان به 6هزار تومان و تعرفه هر مگابایت اینترنت همراه از 3هزار تومان به 2هزار تومان کاهش یافته است. دریافت پیامک نیز در طول سفر رایگان است. روشن کردن گوشی و فعال‌سازی رومینگ در کشور عراق نیز هیچ هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل ندارد.»

طراحی بسته های هدیه همراه اول ویژه اصحاب رسانه و ستاد اربعین

همراه اول با سرلوحه قرار دادن رسالت اجتماعی خود، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - دو بسته هدیه اربعین 1400را نیز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - ویژه رومینگ عراق برای اصحاب رسانه و ستاد اربعین تدارک دیده است تا بتوانند به نحو احسن به پوشش این رویداد عظیم بپردازند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - که البته برای هر نفر تنها یکی از این دو بسته قابل انتخاب است.

فعالسازی این دو بسته هدیه در اختیار نماینده ستاد عتبات عالیات قرار گرفت و در اتصال به اپراتورهای عراقی قابل استفاده است. این دو بسته هدیه شامل «اعتبار هدیه 500 هزار تومانی رومینگ عراق قابل استفاده در تمامی سرویس‌ها اعم از مکالمه، پیامک و اینترنت همراه» و «بسته هدیه 400 مگابایتی اینترنت همراه» می‌شود.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران
پشتیبانی حضوری و مجازی همراه اول از زائران اربعینی

همراه اول با ارتقای پهنای باند خدمات رسانی و افزایش تعداد کریرهای ارتباطی برای انتقال ترافیک، در کنار جلسات هماهنگی و آمادگی با تمامی اپراتورهای عراقی و همچنین وزارت اتصالات عراق، تمامی سعی خود را در راستای ایجاد پوشش ارتباطی مطلوب برای زائران ایرانی داشته است.

همچنین تیم خدمات و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - پشتیبانی همراه اول در کنار گروه‌های مجازی که هم اکنون فعالیت خود را در راستای پشتیبانی از زوار اربعینی شروع کرده‌اند، در شهر کربلا حضور دارد.

با توجه به اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته، همراه اول گسترده ترین خدمات ارتباطی را برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته است، تعرفه‌های تخفیفی امسال - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - تا پایان ماه صفر معتبر است و مشترکان می توانند از شرایط - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - آن بهره‌مند شوند.

همراه اول تاکید کرده که زائران اربعین خیالشان از بابت دریافت پیامک و روشن کردن گوشی در کشور عراق راحت باشد، زیرا هزینه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - ای به دنبال نخواهد داشت.

گفتنی است، مشترکان همراه اول که قصد عزیمت به کشور عراق را دارند باید پیش از سفر، از فعال بودن سرویس رومینگ بین الملل خط خود اطمینان حاصل کنند. مشترکان اعتباری همراه اول هم می توانند برای خرید شارژ، از طریق اپلیکیشن «همراه من» و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - درگاه های رسمی USSD این اپراتور اقدام کنند.

«رومینگ بین الملل» به امکان استفاده از تلفن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد گفته می‌شود که از سه روش «شماره گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 29 مربع»، «ارسال عدد 29 به سرشماره پیامکی 10» و یا «اپلیکیشن همراه من» فعال و غیرفعال می شود.

همراه اول در ایام محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - راستای مسئولیت اجتماعی خود با فراهم کردن زیرساخت های پخش زنده برنامه هیات های مذهبی در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، اهدای اینترنت و ماسک به هیئت‌های متقاضی سعی در نقش آفرینی فعال برای برگزاری هر چه بهتر رویدادهای مذهبی مرتبط با این ایام داشته است.

توصیه‌های ایرانسل به مشترکان

مشترکان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - ایرانسل در نظر داشته باشند که بسته‌های اینترنت فعال در داخل ایران، خارج از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - ایران قابل استفاده نیستند.

در صورتی که زائران ایرانی در کشور عراق برای برقراری تماس اعتبار کافی نداشته باشند، دوستان و عزیزان آن‌ها در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - داخل ایران، می‌توانند هزینه رومینگ تماس را بپردازند. در این حالت، سامانه گویا از مخاطب تماس می‌خواهد در صورت تمایل، این هزینه را بر عهده بگیرد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران

فعال‌سازی خدمات رومینگ، با استفاده از کد دستوری #1*1111* - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - یا از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من قابل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - انجام است. ایرانسلی‌هایی که قصد استفاده از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - سرویس رومینگ را دارند، باید این خدمات را حتماً پیش از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - خروج از ایران، فعال کنند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با تهیه کارت شارژ در ایران و شارژ سیم‌کارت قبل از خروج از کشور و یا با همراه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - داشتن کارت شارژ برای شارژ سیم‌کارت در عراق با شماره‌گیری کد دستوری #141*PIN* (PIN همان عدد 16 رقمی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - درج شده روی کارت شارژ است.) از داشتن اعتبار در حساب ایرانسلی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - خود مطمئن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - شوند. همچنین شارژ سیم‌کارت در کشور عراق از طریق کارت بانکی با شماره‌گیری کد#7* یا سایر کدهای دستوری و همراه داشتن رمز دوم کارت بانکی نیز امکان‌پذیر است.

زائران باید در نظر داشته باشند که برای تماس - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - با شماره‌های ایرانی از خارج از کشور، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - خود، حتما کد 0098 را شماره‌گیری کنند. ایرانسل پیشنهاد می‌کند تا مشترکان عزیز، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - شماره‌های مد نظر خود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - را با پیش‌شماره 0098 روی گوشی خود ذخیره کنند تا در زمان برقراری تماس، سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

کارشناسان ایرانسل مستقر در کانترهای فرودگاهی، در فرودگاه‌های امام‌خمینی تهران و فرودگاه‌های شهرهای شیراز، مشهد، اهواز و اصفهان، آمادۀ راهنمایی زائران دربارۀ استفاده از خدمات رومینگ هستند.

مشترکان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - ایرانسل در این سفر می‌توانند با شماره‌گیری 00989377110000، با بخش ویژه رومینگ در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ساری استان مازندران - مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل تماس بگیرند و از کارشناسان ایرانسل راهنمایی دریافت کنند. علاوه بر این، کارشناسان ایرانسل از طریق گفت‌وگوی آنلاین در وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز پاسخگوی مشترکان ایرانسل هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone