تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16689.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ظاهر ویندوز ۱۰ احتمالا در سال ۲۰۲۱ دگرگون شود

بنابر گزارش تازه خبرگزاری ویندوز سنترال، احتمالا در سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد تغییراتی در ویندوز ۱۰ باشیم که ظاهر و احساس آن را دگرگون خواهند کرد. گفته می‌شود مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای دگرگون‌سازی رابط ...

بنابر گزارش تازه خبرگزاری ویندوز سنترال، احتمالا در سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد تغییراتی در ویندوز ۱۰ باشیم که ظاهر و احساس آن را دگرگون خواهند کرد. گفته می‌شود مایکروسافت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در حال برنامه‌ریزی برای دگرگون‌سازی رابط کاربری این سیستم عامل است و به صورت خاص شاهد تغییرات قابل توجه در منوی استارت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و تسک‌بار خواهیم بود.

این نسخه به‌روزرسانی شده از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رابط کاربری ویندوز ۱۰ با نام رمز «Sun Valley» شناخته می‌شود و احتمالا در فصل تعطیلات سال ۲۰۲۱ میلادی از راه برسد. این پروژه ظاهرا با هدف مدرنیزه کردن تجربه ویندوز روی دسکتاپ کلید خورده است و مایکروسافت می‌خواهد با «انتظارات کاربران در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جهانی مدرن که با پلتفرم‌های سبک‌وزن به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پیش رانده می‌شود» - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همگام باقی بماند.

برای اینکه موضوع واضح‌تر باشد باید گفت که در شایعات آمده Sun Valley یک زبان طراحی کاملا جدید برای ویندوز ۱۰ مایکروسافت نخواهد بود. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در عوض شاهد تکامل هرچه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بیشتر زبان طراحی Fluent Design خواهیم بود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که مایکروسافت از پیش آن را به کار گرفته. با این به‌روزرسانی، تجربه، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ظاهر و احساسی طبیعی‌تر به اپلیکیشن‌ها روی دیوایس‌های مختلف بخشیده خواهد شد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اما این موضوع برای شما به چه معناست؟ در حال حاضر جزییات چندانی در این باره منتشر نشده، اما شایعات حکایت از این دارند که منوی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - استارت و اکشن سنتر ظاهری اندک متفاوت خواهند یافت. این به‌روزرسانی احتمالا شبیه به تجربه دو - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمایشگره و متمرکز بر لمسی باشد که پیشتر در Windows 10X مشاهده‌اش کرده‌ایم، اما - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حالا برای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دسکتاپ طراحی شده است. در این آپدیت ضمنا شاهد ظاهر جدید فایل اکسپلورر و تسک‌بار نیز خواهیم بود. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و برای آن دسته از افرادی که از حالت تبلت ویندوز ۱۰ خوش‌شان نمی‌آید - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیز باید بگوییم که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌توانید منتظر یک «یک تجربه روان» باشید که ظاهرا بر انیمیشن‌های بهتر متمرکز است.

از سوی دیگر گفته می‌شود که Sun Valley لبه‌های گرد را به پنجره‌های ویندوز ۱۰ خواهد آورد و بهبودهایی در حالت تاریک - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سیستم عامل را نیز شاهد خواهیم بود. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اگر هم به هر دلیلی از تغییرات استقبال نکردید، مایکروسافت گزینه‌ای در اختیار کاربران قرار خواهد داد که به کمک آن می‌توان میان تجربه Sun Valley و تجربیات قدیم، سوییچ کرد.

این مسیر جدید برای ویندوز ۱۰، نتیجه فعالیت‌های مدیر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جدید تیم «تجارب و دیوایس‌های ویندوز»، یعنی پانوس پانای است. از زمانی که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - او طی ابتدای سال جاری میلادی مدیریت تیم را برعهده گرفت، در شایعات شنیدیم که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مایکروسافت می‌خواهد قابلیت‌های سیستم عامل نسل بعدی Windows 10X که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اکنون تاخیر خورده را به ویندوز ۱۰ استاندارد بیاورد. خبر امروز هم بخشی از همان تلاش‌ها است.

در مجموع اگر همه‌چیز خوب پیش برود، به‌روزرسانی Sun Valley در فصل پاییز سال آتی میلادی عرضه خواهد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شد. پیش از آن نیز کاربران برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت شانسی برای آزمون و خطا با ظاهر جدید و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یافتن ایرادات خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone