تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16703.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ سال آینده میلادی گوشی‌های تاشو بیشتری وارد بازار می‌کند

سامسونگ به تازگی همزمان با انتشار گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۰، از برنامه خود برای گسترش کسب و کار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۱ خبر داده است. این کمپانی کره‌ای در جدیدترین گزارش مالی ...

سامسونگ به تازگی همزمان با انتشار گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۰، از برنامه خود برای گسترش کسب و کار گوشی‌های تاشو - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - در سال ۲۰۲۱ خبر داده است.

این کمپانی کره‌ای در جدیدترین گزارش مالی خود به یک رکورد دست پیدا کرده و توانسته سود ۱۰.۹ میلیارد دلاری داشته باشد. تقریبا ۳.۹ میلیارد دلار سود آن مربوط به بخش گوشی‌های هوشمند می‌شود که رشد بالایی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی داشته است.

سامسونگ همزمان با انتشار این گزارش مالی، از برنامه‌ خود برای گسترش محدوده قیمتی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - گوشی‌های تاشو خبر داد. در حقیقت انتظار می‌رود این برند کره‌ای گوشی‌های تاشو ارزانتر وارد بازار کند تا فروش آن‌ها با افزایش مواجه شود.

در حال حاضر گوشی‌های تاشو بخش کوچکی از درآمد این کمپانی را تشکیل می‌دهند، اما با گذر زمان سهم آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد که با عرضه محصولات ارزانتر این روند سرعت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - بیشتری به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان

سامسونگ پیش‌بینی کرده که فروش و سود آن به علت رقابت سنگین در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی کاهش پیدا کند. این کمپانی در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - سه ماهه سوم ۲۰۲۰ با فروش ۸۰.۴ میلیون گوشی توانسته در بازار صدرنشین شود.

طبق اعلام این کمپانی، ادامه شیوع ویروس - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرونا توانسته به افزایش فروش گوشی‌های هوشمند آن در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ کمک کند که البته محدود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - به این محصولات - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - نمی‌شود و سایر بخش‌ها نیز در سه ماهه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - سوم ۲۰۲۰ با افزایش درآمد مواجه شده‌اند.

در حال حاضر گلکسی زد فولد ۲ به عنوان پرچمدار گوشی‌های تاشو سامسونگ در بازار به فروش می‌رسد که در سال آینده با نسل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - جدید آن یعنی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - گلکسی زد فولد ۳ روبه‌رو می‌شویم. علاوه بر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - این محصول، گلکسی زد فلیپ نیز در بازار به فروش می‌رسد و این احتمال وجود دارد که گوشی‌های تاشو مقرون به صرفه سامسونگ طراحی مشابه با آن داشته باشند و سال آینده در اختیار خریداران قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone