تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16685.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ پس از ۳ سال رتبه اول بازار هند را از شیائومی پس گرفت

هند با صدها میلیون‌ها کاربر جوان یکی از مهمترین بازارهای نوظهور برای کمپانی‌های موبایل‌ساز است که تسخیر آن به معنی سودی سرشار و جایگاهی بالاتر در رده‌بندی تولید کننده‌های برتر خواهد بود. این بازار از ...

هند با صدها میلیون‌ها کاربر جوان یکی از مهمترین بازارهای نوظهور برای کمپانی‌های موبایل‌ساز است که تسخیر آن به معنی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - سودی سرشار و جایگاهی بالاتر در رده‌بندی تولید کننده‌های برتر خواهد بود. این بازار از چنان اهمیتی برخودار است که سامسونگ برای ایفای نقش پررنگ‌تر از آن استراتژی تولید خود را تغییر داد و حالا نتیجه آن مشخص شده است. این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - شرکت پس از ۳ سال توانسته بازار هند را از دست شیائومی خارج کرده و در صدر رده‌بندی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - برترین عرضه کننده‌های موبایل در شبه قاره هند قرار گیرد.

بر اساس برآوردهای موسسه تحقیقاتی «کانترپویت» - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - میزان عرضه موبایل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ در هند با رشد ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بالاترین حد خود رسیده است. سامسونگ در این مدت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - توانسته ۲۴ درصد از سهم بازار را در دست گرفته و رتبه اول را به خود اختصاص دهد. در رتبه دوم شیائومی با افت ۳ درصدی نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته ۲۳ درصد از بازار را دست گرفته که از نظر کانترپوینت ناشی از محدودیت‌ در زنجیره تامین بوده و ممکن است در سه ماهه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - چهارم شاهد بازگشت این برند چینی باشیم.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان

در نقطه مقابل از دلایل موفقیت سامسونگ که به رشد فروش آنها منجر شده باید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - بر اتکا بر زنجیره تامین محلی، عرضه موبایل‌های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - ارزانقیمت و متنوع در قالب سری‌های گلکسی A و M و تقویت کانال‌های فروش آنلاین اشاره کرد.

رتبه‌های بعدی این بازار در اختیار شرکت‌های چینی ویوو، ریلمی و اوپو - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - قرار دارد که به ترتیب سهم‌های ۱۷، ۱۶ و ۸ درصدی را به خود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - اختصاص داده‌اند. موفقیت تمامی این برندها ناشی از عرضه موبایل‌های قدرتمند با قیمتی مقرون به صرفه است.

بسیاری از این برندها موبایل‌های خود را خارج از هند و در چین تولید می‌کنند؛ مساله‌ای که با توجه به چالش‌های سیاسی بین پکن و دهلی نو چندان به مذاق هندی‌ها خوش نمی‌آید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - و از اینرو با راه‌اندازی پروژه‌ای عظیم از برندهای مختلفی نظیر اپل و سامسونگ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - خواسته‌اند که تولیدات خود را به خاک این کشور منتقل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone