تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16694.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به آیفون ۱۲ مینی [تماشا کنید]

به‌روزرسانی: آخرین اخبار آیفون ۱۲ تا عرضه رسمی آیفون ۱۲ مینی هنوز ۲ هفته باقیمانده اما یک یوتوبر ویدیوی نگاه نزدیک به این موبایل را منتشر کرده؛ ویدیویی که دقایقی بعد به دلایل نامعلومی از ...

به‌روزرسانی: آخرین اخبار آیفون ۱۲

تا عرضه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - رسمی آیفون ۱۲ - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - مینی هنوز ۲ هفته باقیمانده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - اما یک یوتوبر ویدیوی نگاه نزدیک به این موبایل را منتشر کرده؛ ویدیویی که دقایقی بعد به دلایل نامعلومی از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - یوتیوب حذف شد.

پرچمدارهای جدید اپل در دو فاز به بازار عرضه خواهند شد و این شرکت پس از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - عرضه آیفون‌های ۱۲ و ۱۲ پرو با ابعاد مشابه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - در روزهای اخیر، قرار است جمعه هفته بعد پیش فروش نسخه‌های مینی  و پرو مکس - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - را شروع کرده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - و از ۲۳ آبان آنها را روانه بازار کند. با این وجود یوتوبر سرشناسی به نام «George Buhnici» از همین حالا توانسته به آیفون ۱۲ مینی دسترسی پیدا کرده و ویدیوی نگاه نزدیک به آن را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - منتشر کند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران

وی در این ویدیو کوچکترین عضو خانواده آیفون ۱۲ را در کنار نسخه معمولی به تصویر کشیده تا ابعاد کوچک و خوش دست آن بهتر مشخص شود. نکته عجیب اینجاست که احتمالا این ویدیو ناخواسته یا به صورت تصادفی در این تاریخ منتشر شده چرا که دقایقی بعد از یوتیوب حذف شد.

آیفون ۱۲ مینی که لقب سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی 5G جهان را یدک می‌کشد، میزبان نمایشگر ۵.۴ اینچی OLED از نوع سوپر رتینا XDR با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. اپل با حذف حاشیه‌های اضافه توانسته این نمایشگر را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - در بدنه‌ای جای دهد که از آیفون SE 2020 با نمایشگر ۴.۷ اینچی کوچکتر است. از دیگر ویژگی‌های این موبایل می‌توان به چیپست A14، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی با گشودگی دهانه لنز f/1.6، دوربین سلفی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - 12.9 مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران

همانطور که در ویدیو می‌بینید ابعاد این موبایل بسیار جمع و جورتر از نسخه ۶.۱ اینچی است و باب میل کاربرانی طراحی شده که موبایل‌های با ابعاد کوچک را می‌پسندند. اپل برای این موبایل قیمت ۶۹۹ دلاری را در نظر گرفته و باید دید خریداران چگونه از آن استقبال خواهند کرد.

- تعمیرات یخچال سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone