تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16677.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل با خرید یک استارتاپ هوش مصنوعی عملکرد اپ‌های خود را بهبود می‌دهد

اپل یک استارتاپ هوش مصنوعی به نام «Vilynx» را خریداری کرده که می‌تواند محتوای ویدیو را با نگاه به نشانه‌های بصری، صوتی و همچنین متنی درک کند. Vilynx از فناوری خود برای ساخت برچسب استفاده ...

اپل یک استارتاپ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران - هوش مصنوعی به نام «Vilynx» را خریداری کرده که می‌تواند محتوای ویدیو را با نگاه به نشانه‌های بصری، صوتی و همچنین متنی درک کند.

Vilynx از فناوری خود برای ساخت برچسب استفاده می‌کند تا کاربران ساده‌تر بتوانند آن‌ها را جستجو کنند و ظاهرا اپل برای تصاحب این استارتاپ و تکنولوژی، ۵۰ میلیون دلار هزینه پرداخت کرده است. پس از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران - انتشار گزارش‌ها مبنی بر خرید این استارتاپ، این غول دنیای فناوری اعلام کرد:

«اپل هرچند وقت یکبار شرکت‌های کوچک را خریداری می‌کند و ما معمولا برنامه‌ها یا هدف خود را اعلام نمی‌کنیم.»

بر اساس گزارش بلومبرگ، این کمپانی می‌تواند به چندین روش از فناوری Vilynx استفاده کند یکی از واضح‌ترین آن‌ها، بهبود عملکرد جستجوی اپلیکیشن فوتوز اپل و دسترسی بهتر به محتوای موردنظر کاربران است.

علاوه بر این برنامه، اپ‌های اپل تی‌وی، نیوز و همچنین سیری نیز می‌توانند به همین روش از فناوری Vilynx بهره ببرند. احتمال دیگر، استفاده از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران - آن برای ساخت یک موتور جستجو برای رقابت با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران - موتور جستجوی شرکت گوگل است. طبق اطلاعات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران - منتشر شده، اپل در حال کار روی یک موتور جستجو برای جلب رضایت رگولاتورهای ضدانحصار است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران

با توجه به خریدهای قبلی، این غول دنیای فناوری به دنبال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران - افزایش توانایی‌های خود در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران - زمینه هوش مصنوعی است و می‌خواهد در این بخش عملکرد بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشد. این شرکت پیش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران - از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران - گوگل و گوگل استیسنت و همچنین الکسا آمازون دستیار صوتی خود یعنی سیری را ارائه کرد، با این حال در زمینه هوش مصنوعی از گوگل عقب‌تر است.

کاربردهای هوش مصنوعی روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند و بسیاری از محصولات کنونی از آن بهره می‌برند و در آینده نیز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران - نقش مهمی در زندگی انسان‌ها ایفا خواهد کرد. با توجه به این موارد، اپل در جایگاه مناسبی قرار ندارد و با تصاحب استارتاپ‌های فعال در این حوزه می‌خواهد عملکردش را بهبود دهد.

- تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بهشهر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone