تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16702.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

برای سومین سال پیاپی وزارت ارتباطات به عنوان دستگاه برتر اجرایی شناخته شد

رییس جمهور با اهدای لوح تقدیر به «محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات» این وزارتخانه را برای سومین سال پیاپی به عنوان دستگاه «برتر» اجرایی معرفی کرد. رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه ...

رییس جمهور با اهدای لوح تقدیر به «محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات» این وزارتخانه را برای سومین سال پیاپی به عنوان دستگاه «برتر» اجرایی معرفی کرد.

رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه 30 مهرماه در پایان جلسه هیات دولت، با اهدای لوح، از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دستگاه‌ برگزیده در خدمت‌رسانی تقدیر کرد و توضیح داد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، جشنواره - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - شهید رجایی به شکل سال‌های قبل برگزار نشده و تقدیر از دستگاه‌های برگزیده در خدمت‌رسانی به شکلی محدود انجام شده است.

اتصال روستاها به اینترنت، افزایش قابل توجه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - پهنای باند شبکه ارتباطی کشور، پیشرفت در اجرای دولت الکترونیکی و توسعه‌ی برنامه‌ی فضایی ایران و توجه به حقوق مشترکین از مهمترین اقدامات وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم بوده است.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل
وزارت ارتباطات دستگاه برتر اجرایی کشور شد

همچنین با اعلام مرکز آمار ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دستگاه برتر در حوزه کیفیت آماری و «نیلوفر مراد حاصل» - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - مدیر کل دفتر بررسی های اقتصادی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - و دبیرکمیته آمار بخشی به عنوان مدیر فعال برتر در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - حوزه آماری معرفی شدند. با ارزیابی کیفی صورت گرفته توسط مرکز آمار ایران، وزارت ارتباطات - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - و فناوری اطلاعات از نظر کیفیت آماری، موفق به کسب عنوان برتر از میان دستگاه های اجرایی در کشور شد.

با ارزیابی های انجام شده، مرکز آمار ایران، وزارت ارتباطات را به عنوان دستگاه برتر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - در حوزه آمار معرفی و در مورد تقدیر قرار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - داد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل

همچنین در این مراسم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - که امروز سه شنبه 30 مهرماه در محل وزارت کشور برگزار شد، از «نیلوفر مراد» حاصل مدیر کل دفتر بررسی های اقتصادی و دبیرکمیته آمار بخشی وزارت ارتباطات با اهدای لوح تقدیری به عنوان مدیر فعال برتر دستگاه اجرایی در حوزه آمار تقدیر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone